پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: سه طرح اجتماعی کردن نظم و امنیت در روستاها، دیده بان حقوق همسایه و اندیشکده نظم و امنیت در کرمان کلید خورد.

شعار سال: احمد یوسفی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرمان در دو حوزه تحقیقات صنعتی و غیرصنعتی اظهار کرد: نظم و امنیت متغییر وابسته در این حوزه هاست.

وی ادامه داد: همچنین فرماندهی انتظامی استان کرمان در دو حوزه «جغرافیای استان کرمان و نظم و امنیت»، «حوادث غیرمترقبه و نظم و امنیت» فعالیت های دانشی انجام می دهد.

یوسفی از ارتباط تنگاتنگ با دانشجویان و اساتید خبر داد و افزود: فرماندهی انتظامی در چند حوزه از دانشجویان حمایت می کند؛ به عنوان نمونه دانشجویانی که پژوهش های آنها در زمینه امنیت باشد به لحاظ دیتا، موضوعات و داده های مورد نیاز مورد حمایت قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه از افرادی که پایان نامه های آنها به مرحله ای رسیده است که می تواند در فعالیت های پلیس تاثیرگذار باشد حمایت مالی صورت می گیرد، گفت: برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاوه بر حمایت های مالی و دیتا و داده ها، بحث کسر خدمت سربازی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این خصوص برای فرد براساس پژوهش صورت گرفته دو ماه کسری تا حذف خدمت اعمال می شود.

*برگزاری جشنواره اسناد حوزه نظم و امنیت

وی از رونمایی سه طرح در حوزه امنیت طی امروز خبر داد و افزود: طرح اجتماعی کردن نظم و امنیت از امروز به صورت پایلوت در روستاهای استان کرمان آغاز شد و سال آینده در شهرها نیز اجرایی خواهد شد.

یوسفی هدف از اجرای این طرح را برخورد با علل و لایه هایی دانست که منجر به بروز رفتارهای مجرمانه می شود و اظهار کرد: این طرح با محوریت شوراهای اسلامی روستاها و مشارکت سایر دستگاه ها و مردم اجرا می شود.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: درصد معناداری از قتل های رخ داده در استان ریشه در حوزه سلامت روان دارد.

وی از اجرای طرح دیده بان حقوق همسایه در سه سطح تعامل همسایه ها با یکدیگر، تعامل مردم محله با پلیس و تعامل پلیس با مردم خبر داد و اظهار کرد: طرح اندیشکده نظم و امنیت نیز امروز کلید خورد که ۵۰ نفر به عنوان اندیشار در دو بخش شناسایی و حل مسائل فعالیت می کنند.

یوسفی از برگزاری جشنواره اسناد حوزه نظم و امنیت در ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۵ در کرمان خبر داد و افزود: آثار ارزشمند بسیاری در این حوزه مربوط به دوران های مختلف در استان موجود است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 آذر 1394، کد مطلب: 3001731: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین