پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
سنندج-استاندارکردستان گفت: نتیجه انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان داد که مردم کردستان از دیدگاه معیشت محور به دیدگاه توسعه محور رسیده اند.

شعار سال: عبدالمحمد زاهدی در نشست تقدیر از اعضای کانون های مرکز هم اندیشی توسعه استان در سنندج گفت:درآمد سرانه در کردستان ۵۲ درصد میانگین کشوری است اما میزان آرا در شهر و روستا برابر بود و این نشان می دهد که توسعه در کردستان اتفاق افتاده و دیدگاه مردم از نگاه معیشتی به نگاه توسعه ای تغییر یافته است.

وی با اشاره به ضرب المثل خواستن توانستن است، اظهار داشت: هر جامعه ای که توسعه پیدا کرده مردم خواسته اند و هرجامعه ای هم که توسعه پیدا نکرده مردم خواسته اند و این ثابت می کند که مردم در ایجاد توسعه نقش انکارناپذیری دارند.

زاهدی اهمیت ایجاد توسعه متوازن را یادآور شد و افزود: بخشی از آن ایجاد توسعه متوازن در حوزه های مختلف (صنعتی، کشاورزی، سیاسی وغیره) است و بخشی دیگر توسعه متوازن منطقه ای است.

وی بیان کرد: خداوند هیچ منطقه ای را محروم نیافریده بلکه این ماییم که این ظرفیت ها را نادیده گرفته ایم یا از آنها استفاده نکرده ایم.

استاندارکردستان بر اهمیت نقش شوراهای اسلامی در ایجاد توسعه تاکید و عنوان کرد: مرکز هم اندیشی توسعه باید در راستای تبیین نقش شوراها در ایجاد توسعه و نیز پیشنهاد برش استانی با توجه به ظرفیت های برنامه ششم توسعه اهتمام نمایند.

وی از کانون های مرکز هم اندیشی خواست مدیران را به چالش بکشند و آنها را به تفکر وادارند تا مدیران فراموش نکنند که دیگران هم مشائل را درک می کنند و لازم است از افکار و نظرات آنان نیز استفاده کنند.

زاهدی خطاب به اعضای مرکز هم اندیشی گفت: لازم است با همین امید و انگیزه به کار خود ادامه دهید، مجموعه اقدامات شما برای استان ماندگار خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۱۳ خرداد 1396، کد مطلب: 3995142: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین