پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
آتشی که از صبح امروز در نخلستان‌های شهر "اسپکه" از توابع شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان شعله‌ ور شده بود، ساعتی پیش با تلاش ماموران آتش‌نشانی و همکاری مردم محلی خاموش شد.

شعار سال: صبح امروز وقوع آتش‌سوزی در نخلستان‌های شهر "اسپکه" از توابع بخش "لاشار" شهرستان نیکشهر با حجم وسیعی از خسارت همراه بود؛ به گفته مردم محلی این آتش‌سوزی‌ها در پی استعمال مواد مخدر توسط معتادان در گوشه و کنار نخلستان‌ها رخ می‌دهد.

در پی این آتش‌سوزی بخش عظیمی از نخلستان شهر اسپکه آتش گرفت و بخش‌های وسیعی از این منطقه درگیر حریق شد که در نهایت این آتش پس از چند ساعت تلاش بی‌ وقفه آتش‌نشانی و نیروهای مردمی مهار شد. امکانات آتش‌نشانان جهت مهار این آتش‌سوزی محدود بود و ضرورت دارد با توجه به آتش‌سوزی‌هایی که در سال‌های اخیر در نخلستان‌های این منطقه رخ می‌دهد، آتش‌نشانان تجهیز شوند.

بخشدار لاشار در نیکشهر اظهار داشت: خوشبختانه آتشی که از صبح امروز در نخلستان وسیع شهر اسپکه شعله‌ور شده بود، ساعتی پیش با تلاش چند ساعته ماموران آتش‌نشانی و کمک مردم مهار شد.

فرامرز دانش ادامه داد: در پی این آتش‌سوزی حدود ٢ هزار اصله نخل خرما در آتش سوخت و به خاکستر تبدیل شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1396، کدخبر: 1428244 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین