پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۱۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کشور برای برخورد با هرگونه فعل و انفعال تروریستی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.

شعار سالفاطمه سعیدی با اشاره به جلسه غیرعلنی روز یکشنبه مجلس با حضور وزرای اطلاعات و کشور اظهار کرد: گزارش مبسوطی درباره دو حادثه تروریستی تهران، نحوه مقابله با حوادث اینچنینی و پیشگیری از حوادث مشابه در طول ماه های گذشته توسط بالاترین مقامات امنیتی دولت و همچنین جانشین فرماندهی سپاه به نمایندگان ارایه شد.

وی افزود: گزارش ارایه شده آگاهی نمایندگان را درباره مجموعه اقدامات نظام در برخورد قاطع با عناصر تروریستی و افراطی افزایش داد.

سعیدی همچنین بیان کرد: به هر حال در هر کار اجرایی نقاط ضعفی نیز وجود دارد و هیچ کس معصوم از خطا و اشتباه نیست. باید تلاش همه ما این باشد که به ویژه در مورد مسائل امنیتی کمترین خطا را مرتکب شویم که خوشبختانه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ما در چنین وضعیتی به سر می برند.

این عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید همچنین ادامه داد: کشور برای برخورد با هرگونه فعل و انفعال تروریستی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و در حال حاضر نیز اقدامات متعددی برای پیشگیری از تکرار حوادث تهران انجام شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 22خرداد 96، کدمطلب:96032212062، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
-
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
مدیون سپاه و اطلاعات کشور عزیزمان هستیم
الف م
ناشناس
Canada
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
از اتفاقی که در مجلس و حرم امام افتاد معلومه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین