پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۵۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
انجمن تندرستی و حرکات اصلاحی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی راه‌اندازی می‌شود.

شعارسال: این انجمن که طی حکمی از سوی محمود گودرزی ریاست آن به رضا رجبی، رییس دانشکده تر‌بیت ‌بدنی دانشگاه تهران سپرده شده، قرار است در آینده فعالیت کلیه باشگاه‌های تندرستی و حرکات اصلاحی سراسر کشور را ساماندهی کند.

این باشگاه‌ها تنها در صورتی می‌توانند مجوز فعالیت خود را دریافت کنند که ابتدا مجوز آنها در کمیسیون ماده "پنج" وزارتخانه و سپس فدراسیون ورزش‌های همگانی مورد تایید قرار بگیرد و سپس مجوز خود را از طریق انجمن تندرستی و حرکات اصلاحی دریافت کنند. در حقیقت انجمن تندرستی و حرکات اصلاحی فدراسیون ورزش های همگانی به دنبال آن است تا متولی صدور مجوز تاسیس باشگاه‌های تندرستی و حرکات اصلاحی برای فارغ‌التحصلان رشته حرکات اصلاحی در آینده باشد.

اهداف این انجمن، اصلاح ناهنجاری‌های بدن از طریق انجام حرکات ورزشی بدون مصرف دارو است. بنا‌بر‌این تمام باشگاه‌های بدنسازی که بخواهند در آینده مجوز فعالیت در زمینه بدنسازی و حرکات اصلاحی و تندرستی دریافت کنند، باید مجوز خود را تحت این عنوان از انجمن تندرستی و حرکات اصلاحی بگیرند و تنها با نام بدنسازی دیگر قادر نخواهند بود در زمینه رفع ناهنجاری‌های جسمانی و حرکات اصلاحی نیز فعالیتی داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1دی1394، کدخبر: 94100100306: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین