پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
اولین جلسه هم‌اندیشی متخصصان حوزه‌ مدیریت فرآیندهای کسب و کار در کشور به همت نماینده انحصاری نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیند کسب و کار ABPMP در ایران برگزار شد.

شعارسال: برگزاری این نشست ها یکی از وظایفی است که انجمن بین المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار ABPMP به عهده نمایندگان خود در کشورهای مختلف واگذار کرده است.

این نشست پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه در محل دانشکده صنایع و پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران دایر شد.

نمایندگی انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیند کسب و کار ABPMP ضمن تعیین کمیته ای ۷ نفره به سرپرستی مهرداد کرمانی ریاست نمایندگی مدیریت فرآیند کسب و کار در ایران مسئولیت راهبری جلسات را برعهده‌ این کمیته واگذار کرده است.

موضوع اصلی این جلسه «تاثیر تغییرات فرهنگی در استقرار نظام مدیریت فرایند کسب و کار» بود. در این زمینه متخصصان در این زمینه به بحث و گفتگو پرداختند. نمایندگی انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیند کسب و کار در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت مستقر است .

متخصصان در حوزه کسب و کار می توانند برای اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی نمایندگی انحصاری ABPMP در ایران که مستقر در دانشگاه علم و صنعت است به آدرس WWW.BEHFACO.IR مراجعه کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 26خرداد1396، کدخبر: 483385: www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین