پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۵۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
شرکت عظیم تجارت الکترونیک آمازون اعلام کرده است که در طول ۱۲ ماه گذشته ۱ میلیارد دلار به کسب و کارهای کوچک وام داده است.

شعارسال: به نقل از Russia Today، بیش از ۲۰ هزار کسب و کار کوچک در ایالات متحده آمریکا، انگلستان و ژاپن یک وام از آمازون دریافت کرده اند. این شرکت می گوید که کسب و کار ها می توانند برای دریافت وام ۱۰۰۰ تا ۷۵۰ هزار دلاری اقدام کنند.

پیوش نهار، معاون بازار آمازون می گوید: «ما طرح وام دهی آمازون را راه انداختیم تا کسب و کارهای کوچک بتوانند به نحو احسن وام دریافت کنند، چراکه ما می دانیم که تزیق به موقع سرمایه می تواند یک کسب و کار کوچک را در مسیر موفقیت ها بزرگتری قرار دهد.»

آمازون می گوید که نیمی از مواردی که در سراسر جهان به فروش می رساند متعلق به کسب و کارهای کوچک است، که از تمام ایالات آمریکا و همچنین بیش از ۱۳۰ کشور مختلف در سراسر جهان می آید.

این شرکت گفته است: «کسب و کارهای کوچک در DNA ما هستند. آمازون برای کسب و کارهای کوچک سرمایه مهیا می کند تا در لحظات بحرانی رشد آنها به گسترش موجودی و عملیات هایشان کمک کند. ما می دانیم که یک وام کوچک چه کارهای بزرگی می تواند بکند.»

سهام این شرکت در روز جمعه بدون تغییر بود، اما از آغاز سال تا کنون، سهام آمازون تقریبا ۳۵ درصد رشد داشته است.

سرمایه در بازار آمازون در حال نزدیک شدن به ۴۸۳ میلیارد دلار است و این شرکت از لحاظ ارزش بازاری، پشت سر مایکروسافت، گوگل/الفبت و اپل در رتبه چهارم قرار گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 21خرداد1396، کدخبر: 702397: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین