پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
ممکن است به تنهایی سفر کردن به نظرتا جالب نباشد، اما واقعیت این‌چنین نیست. در واقع، دلایل بسیاری برای سفر انفرادی وجود دارد. در این سفر شما برای تفکر و آشنایی با فرهنگ مردم آن محل فرصت‌ بیش‌تری دارید.

شعار سالدر این بخش ۳۰ مکان دیدنی ، زیبا و شگفت‌انگیز را که می‌توان به تنهایی به آن‌ها سفر کرد، به شما معرفی می‌کنیم

*نیوزیلند

۱- در نیوزلند برای یک مسافر تنها، فرصت‌های ماجراجویی فراوانی وجود دارد. سرگرمی‌های مثل بانجی جامپینگ (پرش از ارتفاع)، قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری و کوهنوردی در طبیعت زیبای نیوزلند برای شما فراهم است و آنقدر سرگرم ماجراجویی هستید که فراموش می‌کنید به تنهایی سفر می‌کنید.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*نروژ

۲- دریاچه‌های نروژ دارای مناظر فوق‌العاده زیبایی هستند و علاوه بر آن، کشور نروژ برای افرادی که به تنهایی سفر می‌کنند بسیار امن است- این کشور از سوی مجله اینترنتی OECD Better Life Index به عنوان کشوری بسیار امن با ضریب وقوع جرم و خودکشی پایین معرفی شده است.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*سوییس

۳- کشور سوئیس مناظر بی‌نظیری دارد. این کشور مساحت کمی دارد و همچنین دارای سیستم حمل و نقل بسیار تمیز و کارآمدی است که دسترسی به همه نقاط را برای شما راحت می‌کند. شهرهای زیبای این کشور نظیر لوسرن و زوریخ، هر دو در کنار دریاچه قرار دارند و مکان مناسبی برای قدم زدن، خرید و لذت بردن از غذاهای خوشمزه هستند.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*کاستاریکا

4-کشور کاستاریکا در صدر فهرست شادترین کشورهای دنیا قرار دارد؛ زیرا مردم این کشور از زندگی شاد، طولانی و باثباتی برخوردارند. به علاوه، این کشور محل بسیار مناسبی برای ماجراجویی‌هایی نظیر ورزش‌های آبی، زیپ لاین و گردش در جنگل معروف ابر است.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*اتریش

۵- وین یکی از دلایلی است که اتریش را به بهترین گزینه‌ برای سفر تک‌نفره تبدیل می‌کند. در کافه‌های این کشور می‌توان از نوشیدن قهوه و رفتار عالی کارکنان نهایت لذت را ببرید

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*ایتالیا

۶- سینکه تره یکی از جذاب‌ترین مناطق سواحل ریوریه در ایتالیا است. تجمع روستاها در امتداد نوار ساحلی ریوریه در کنار یکدیگر تابلوی منحصر به فردی از ساختمان‌ها و جاده‌های پیچ در پیچ به وجود آورده که می‌توان از بالای صخره‌های سبز و زیبا به تماشای این منظره نشست. جریان زندگی در این منطقه کندتر است و مکان مناسبی برای آرامش و تفکر فراهم می‌کند.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*بالی

۷- عده‌ای معتقدند هیچ مکانی بهتر از یوبود (Ubud) در جزیره‌ی بالی برای تجربه‌ی آرامش و سکوت وجود ندارد. جایی که در آن می‌توانید در مزرعه‌های برنج قدم بزنید یا به دیدن جنگل میمون مقدس (Sacred Monkey) بروید. همچنین این مکان یکی از بهترین مناطق دارای چشمه‌های آب گرم در دنیا محسوب می‌شود، بنابراین با مسافرت به این منطقه کاملا احساس آرامش خواهید کرد.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*پرتغال

۸- شهر لاگوس در جنوبی‌ترین منطقه کشور پرتغال به نام منطقه الگاروه واقع شده، بدلیل سواحل و غارهای خوش منظره‌اش شهرت دارد. بسیاری از ساکنان این منطقه به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. اگر چندان به گردش در ساحل تمایل ندارید می‌توانید با تورهای قایق به گردش بروید یا در خیابان‌های سنگفرش شده، قدم زده و از غذاهای کافه‌ها و رستوران‌ها لذت ببرید.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*کانادا

۹- شهر ونکوور در کانادا، شهری جوان، چند ملیتی و بسیار پر هیاهو است ولی در خارج از شهر مکان‌های مختلفی برای گردش وجود دارد مانند پارک استنلی که برای پیاده‌روی بسیار عالی است. همچنین جزیره گرانویل در نزدیکی این شهر دارای فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها، رستوران‌ها، گالری‌های بسیاری است.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*ژاپن

۱۰- به تازگی شهر کیوتو در ژاپن به عنوان بهترین شهر جهان از لحاظ سفر و اوقات فراغت معرفی شده و این امتیاز حاصل نظرسنجی از گردشگران است. این شهر برای بیش از ۱۰۰۰سال پایتخت امپراطوری ژاپن بوده و معابد، باغ‌ها و پارک‌های بسیاری در این شهر وجود دارد.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*آفریقای جنوبی

۱۱- اگرچه برخی از نقاط افریقای جنوبی برای سفرهای انفرادی از امنیت کافی برخوردار نیستند، ولی پارک ملی کروگر اینچنین نیست. در این سفر سیاحتی اکتشافی می‌توانید از نزدیک حیوانات این منطقه را ببینید.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*اسپانیا

۱۲- شهر کوچک گرانادا در منطقه اندلس اسپانیا به دلیل مجموعه کاخ‌ها و قلعه‌هایی به نام الحمرا که مربوط به قرن ۱۳ و ۱۴ هستند، شهرت دارد. این شاهکارهای معماری به همراه تارخ غنی، یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگردی برای سفرهای انفرادی به همراه تورها محسوب می‌شود.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*کامبوج

۱۳- یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری جهان در منطقه‌ی سیم‌ریپ در کامبوج، معابد باستانی انگکور (Angkor) هستند. به تازگی این منطقه توسط Lonely Planet به عنوان نخستین جاذبه گردشگری در جهان انتخاب شده است؛ این مجموعه یکی از مکان‌هایی است که نباید دیدن آن را از دست داد و یکی از بهترین مکان‌ها برای تفکر است.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*یونان

۱۴- گردش در میان انبوهی از ساختمان‌های زیبای سفید و آبی در جزایر یونان (Greek Isles)، آنجا را به مکانی مناسب برای سفرهای تک‌نفره تبدیل کرده است. در این جزایر می‌توانید در ساحل استراحت کنید یا با تورهای قایق به گردش در سایر جزایر بروید.

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردن*تایوان

۱۵- شهر شمالی تایپه در تایوان، یکی از بهترین گزینه‌های گردشگری برای سفر انفرادی است. رستوران‌ها و مغازه‌های شبانه‌ی این شهر مکانی مناسب برای آشنایی با فرهنگ و غذای مردم این کشور هستند

مکان های مناسب برای تنهایی سفر کردنبا اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه فرهنگی اجتماعی تژگاه، تاریخ انتشار:23 فروردین 1395، کد مطلب: -:www. tezhgah.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین