پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: فروش عسل در حاشیه جاده‌های استان به دلیل عرضه عسل نامرغوب و غیربهداشتی ممنوع است.

شعار سال: بهلول تکلوی در جلسه بررسی ساماندهی عسل‌فروشی‌های حاشیه جاده‌های اردبیل با بیان این مطلب افزود: پس از استقرار شبانه عده‌ای از فروشندگان عسل در کنار جاده اردبیل، سرعین و نیر روز جمعه با هماهنگی و حضور دادستان سرعین و نماینده دادستانی اردبیل و نیروهای انتظامی شهرستان‌های سرعین، نیر نمین و اردبیل و پلیس راه اردبیل سراب ماموران و نماینده سازمان جهاد کشاورزی بساط این فروشندگان در کنار جاده‌ها جمع‌آوری شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: سالانه در این استان بیش از 6 هزار تن عسل تولید می‌شود که نزدیک به یک هزار تن آن سرانه مصرف داخلی مردم استان بوده و ما بقی آن به سایر استان‌ها و کشورهای دیگر صادر می‌شود.

تکلوی اضافه کرد: بالاترین میانگین برداشت عسل از کندوهای مدرن 20 کیلوگرم و در کندوهای بومی 10 کیلوگرم است که از این لحاظ رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص می‌دهد.

به گفته وی از آنجایی که عسل سبلان از دامنه کوه‌های سرسبز سبلان و تنوع گونه‌های شهدزا و گرده‌زا به دست می‌آید و با وجود ارزش غذایی بالا حتی خاصیت درمانی نیز دارد لذا شایسته نیست برند مرغوب عسل ناب سبلان با فروش غیربهداشتی آن هم در حاشیه جاده‌های بین شهری تحت‌الشعاع قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 تیر 1396، کد مطلب: 964-390-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین