پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۷۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
مدیرعامل اتحادیه زنبورداران گفت:نرخ منطقی فروش هر کیلو عسل 80 هزارتومان است در این بین سودجویی مغازه داران دلیل اصلی فاصله قیمت تولید تا مصرف می‌باشد.

شعار سال: رئیسی سرحدی مدیرعامل اتحادیه زنبورداران با اشاره به آخرین وضعیت تولید عسل اظهار داشت: سال گذشته از مجموع هشت میلیون کندو، ۷۸ هزارتن عسل برداشت شد که امسال با افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی پیش بینی می‌شود که این رقم به ۹۰ هزارتن برسد.

وی با اشاره به اینکه میانگین برداشت عسل طبیعی از هر کندو باید ۱۵ کیلو باشد، افزود: این درحالی است که در شرایط کنونی متوسط برداشت عسل از هر کندو به پنج کیلو می‌رسد.

رئیسی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن کشور در ناحیه اقلیمی گرم و خشک، ریزگرد‌ها و کاهش بارندگی میزان تولید عسل با نوسان روبروست.

مدیرعامل اتحادیه زنبورداران نرخ تمام شده هر کیلو عسل طبیعی را ۴۶ هزارتومان اعلام کرد و گفت: با وجود کاهش برداشت عسل طبیعی از هر کندو و احتساب هزینه کارگری، حمل و نقل و سود مغازه دار نرخ منطقی فروش هر کیلو عسل ۸۰ هزارتومان است.

وی سودجویی مغازه داران را دلیل اصلی فاصله فاحش قیمت تولید تا مصرف دانست.

رئیسی سرحدی تصریح کرد: با توجه به سودجویی برخی مغازه داران خواهان فروشگاه‌های عرضه مستقیم عسل هستیم تا محصول با نرخی منطقی به دست مصرف کننده برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ایران جیب، تاریخ 5 شهریور 96، کد مطلب: 40059:www.iranjib.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین