پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از کشف و ضبط یش از ۱۰ تن شهد عسل تقلبی در این استان خبر داد.

شعار سال: قدرت اخوان اکبری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اضافه کرد: با همکاری کارشناسان معاونت غذا و دارو، مرکز بهداشت شهرستان اردبیل و اداره کل بازرسی استان کارگاه غیرمجاز تولید شهد عسل تقلبی در اردبیل شناسایی و با حکم دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل تمام محصولات تقلبی و مواد اولیه و تجهیزات تولید و بسته بندی شهد تقلبی ضبط و کارگاه تعطیل و پلمب شد.

وی بیان داشت: در این کارگاه بیش از ۱۰ تن شهد عسل تقلبی و مقادیرقابل توجه مواد اولیه مورد استفاده جهت تولید شهد تقلبی از قبیل شکر، فروکتوز، اسید سیتریک و گلوکز صنعتی، ظروف شیشه ای و لیبل های تقلبی و تجهیزات و لوازم مورد استفاده جهت تولید و بسته بندی شهد عسل تقلبی کشف شد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل این اقلام کشف شده با دستور قضایی دادستان اردبیل ضبط و به انبار دانشگاه علوم پزشکی منتقل شد و اقدامات قانونی لازم از سوی دانشگاه جهت تحت پیگرد قرار گرفتن متخلفان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه تهدید سلامت مردم خط قرمز متولیان حوزه سلامت استان، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و مراجع قضایی است، متذکر شد: در برخورد با متخلفان بهداشتی به هیچ عنوان اغماض و چشم پوشی صورت نمی پذیرد.

اخوان اکبری در عین حال تاکید کرد که در این زمینه انتظار است شهروندان استان اردبیل در صورت مشاهده چنین مواردی که با تقلب در تولیدات غذایی و یا عدم رعایت موازین بهداشتی، سلامتی مردم را به مخاطره می اندازند مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰ به کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهند واطمینان خاطر داشته باشند که اقدام فوری وجدی صورت می پذیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 21 مرداد 97، کد مطلب: 4372143:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین