پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال بارندگی‌ و طوفان شدید در ایرانشهر، بیشترین خسارات به تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی و بخش کشاورزی وارد شده است.

شعار سال: غلامرضا اربابی اظهار کرد: بارندگی بی‌سابقه و طوفان شدید در شهرستان ایرانشهر، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد و به زیرساخت‌های این شهرستان به ویژه در روستاها خسارت وارد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: اکیپ‌های امدادی از شهرستان‌های همجوار به منطقه اعزام شدند، 50 اکیپ از نیروهای برق، برای برطرف کردن مشکلات برق شهروندان ایرانشهر در این منطقه حاضر شدند، آب شهر بمپور قطع شده بود که در ساعات اولیه به صورت سقایی تامین شد و در نهایت آب وصل شد.

این مسؤول ادامه داد: روز گذشته جلسه مدیریت بحران در آن منطقه برگزار و مقرر شد برای قنواتی از داخل شهر عبور می‌کند و مسیل و رودخانه مطالعات جامعه انجام شود.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارات به بخش تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی و بخش کشاورزی وارد شده است، گفت: به دنبال نم کشیدگی و تخریب دیوار پس از بارندگی‌ها، یک دختر چهارساله فوت کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس (استان سیستان و بلوچستان)، تاریخ انتشار 25 تیر 96 ، کد مطلب: 13960425000761:www.sistan-baluchestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین