پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
استاندار اردبیل گفت: اردبیل برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی آمادگی کامل دارد.

شعار سال: مجید خدابخش در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی آمادگی کامل دارد، افزود: در همین راستا تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزشی در استان، گفت: اردوی تیم ملی قایقرانی در گیلارلوی گرمی انجام شد که نشان از شایستگی اردبیل در میزبانی و برگزاری اردوهای تیم ملی دارد.

خدابخش تجهیز ویژه ورزشگاه رضازاده اردبیل را ظرفیت بزرگی برای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم مسابقات بین‌المللی را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

استاندار اردبیل همچنین از برنامه‌ریزی برای حضور بانوان در مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی با نظر شورای تامین خبر داد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم در مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی، علاوه تماشاگران اردبیلی، از سایر استان‌ها و حتی کشورهای خارجی تماشاگران زیادی حضور یابند که این یک امتیاز بزرگ برای منطقه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان اردبیل) ، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کد مطلب: 965-595-5:www.ardabil.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین