پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
سخنگویی ارشد نیروهای مسلح گفت: رفتار ایران در خلیج فارس کاملا حرفه ای و درچهارچوب قواعد و مقررات بین المللی و قواعد جمهوری اسلامی ایران است.

شعار سال: سردار سید مسعود جزایری سخنگویی ارشد نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران درباره مسائل پیش آمده میان ناو امریکایی و شناورهای سپاه پاسداران در خلیج فارس و جوسازی رسانه ای پیرامون آنگفت: رفتار ایران در خلیج فارس کاملا حرفه ای و درچهارچوب قواعد و مقررات بین المللی و قواعد جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: بدیهی است چنانچه در چهارچوب قوانین بین المللی و قواعدی که جمهوری اسلامی ایران در زمینه عبور مسالمت آمیز نفتکش‌ها و کشتی‌ها از منطقه اعلام کرده است، تخلفی صورت بگیرد، رزمندگان اسلام به آن پاسخ خواهند داد.

سردار جزایری در پایان تاکید کرد: آنچه آمریکایی ها مطرح می کردند بیشتر یک مسئله تبلیغاتی و پروپاگاندای رسانه ای بود که ما آن را به موقع تکذیب کردیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 15 مرداد 96، کدمطلب:4051203، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین