پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: بخشی از وظایف و اهداف ما این است که هنرمندان را به سمت اقتصاد مقاومتی سوق دهیم و از تولید ملی حمایت کنیم.

شعار سال: سیدجواد کمالی در جریان بازدید از دفتر این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: ما بیش از 24 مرکز بسیج هنرمندان در استانمان داریم که در این مراکز مجموعا قریب به هفت هزار و 800 نفر در رشته های تخصصی هنری مختلف عضو داریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان عنوان کرد: در بحث تولید نواهای انقلابی قدم‌های خوبی برداشته شده و در این زمینه 10 سرود انقلابی در حال تولید است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی افزود: البته برای تولید نواهای انقلابی استودیوی تخصصی نداریم، حوزه هنری فعالیت‌هایی در این زمینه انجام داده که بیشتر متمرکز بر مکان استدیو تخصصی بوده اما تجهیز نشده است. فعالیت‌هایی هم در این زمینه با هزینه شخصی افراد در بعضی از محله‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین هر سپاه ناحیه، یک مسجد را به عنوان مسجد الگویی معرفی کرده که در آن‌ها مجموعا 39 کارگاه تخصصی و هنری مانند تئاتر و سرود در حال برگزاری است و پس از پایان این کارگاه‌ها به شرکت‌کنندگان مدرک هنری نیز اعطا خواهد شد.

سیدجواد کمالی در پایان بیان کرد: در بحث واقعیت مجازی طراحی خوبی انجام شده و از آرشیو خوبی که در زمینه شهادت، مدافعین حرم و... تهیه شده است در زمینه ساخت بازی‌های کامپیوتری استفاده خواهد شد و این اتفاق، مقابله خوبی با دشمنی‌ها و آسیب‌ها در میدان فرهنگی است .

بسیج رسانه به دنبال گسترش و جذب نیروی متخصص است

سیدمحمد هاشمی نیز به نمایندگی از سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: اولویت ما گسترش کانون بسیج رسانه و جذب نیروی تخصصی است و در پی تاسیس کانون‌های بسیج رسانه در رسانه‌های استان هستیم و تاکنون کانون روزنامه خراسان در این زمینه تاسیس شده است.

وی در خصوص فعالیت‌های سازمان بسیج رسانه عنوان کرد: در ادامه سال جاری همایش‌های سواد رسانه‌ای را در شش شهر استان که کانون‌های بسیج رسانه دارند برگزار خواهیم کرد.

هاشمی افزود: همچنین در نظر داریم جشنواره عکس خبری‌ را برگزار کنیم که فراخوان آن در دست تدوین است و جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی آن با حضور کارشناسان و عکاسان حرفه‌ای برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین مراسم روز خبرنگار و تجلیل و تقدیر از خبرنگاران را برگزار خواهیم کرد و برای ادامه سال جاری نیز برگزاری اردوی رسانه‌ای راهیان نور را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 18 مرداد 96، کدمطلب: 965-12587-5:www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین