پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با محکوم کردن اعدام آیت‌الله شیخ باقر النمر گفت: اعدام شیخ نمر تنها عمق بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی را نشان می‌دهد و دولت ریاض تاوان سختی خواهد پرداخت.

شعارسال: حسین جابرانصاری، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان اعدام آیت الله شیخ باقر النمر، رهبر شیعیان عربستان را به شدت محکوم کرد و گفت: در حالی که تروریست‌های افراطی و تکفیری، امنیت و آسایش ملت های منطقه و جهان را سلب و ثبات و موجودیت برخی دولتهای منطقه را تهدید می کنند؛ اعدام شخصیتی مانند شیخ النمر که ابزاری جز سخن گفتن برای پیگیری اهداف سیاسی و دینی خود نداشت، تنها عمق بی تدبیری و بی مسئولیتی را نشان می دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: دولت عربستان در حالی که از جریانات تروریستی و افراط گرایان تکفیری حمایت می کند با منتقدان داخلی خود با زبان اعدام و سرکوب سخن می گوید.

حسین جابرانصاری تصریح کرد، روشن است که نتایج این سیاست عقیم و غیر مسئولانه متوجه عاملان آن شده و دولت عربستان تاوان سختی بابت پیگیری این سیاست ها خواهد پرداخت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12دی1394، کدخبر: 13941012000787: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین