پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
معاون منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 32 هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی احیای و توسعه گیاه آنغوزه صورت گرفته است.

شعار سال: گودرز باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پر سود بودن گیاه آنغوزه و اهمیت دارویی و اقتصادی این گیاه گفت: احیاء و توسعه گیاه آنغوزه در 32 هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

معاون منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سودآوری این گیاه افزود: احیا و توسعه این گیاه در عرصه‌های منابع طبیعی علاوه بر سودآوری برای استان باعث ایجاد اشتغال خواهد شد به گونه‌ای که بهره‌برداران زیادی از این طریق درآمد کسب می‌کنند.

وی تصریح کرد: احیاء و توسعه این گیاه پرسود در عرصه‌های منابع طبیعی تنگ سرخ و سایر مناطق استان صورت گرفته است که توسعه این گیاه در عرصه‌های منابع طبیعی علاوه بر جنبه اقتصادی موجب حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه بهره‌برداران گیاه آنغوزه نیازمند حمایت هستند، خاطرنشان کرد: بانک‌های استان از بهره‌برداران حمایت و تسهیلات لازم را در اختیار این افراد قرار دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 21 مرداد 96، کد مطلب: 13960521001102:www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین