پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۱۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
در این جلسه علاوه بر تاکید بر لزوم جذب، نگهداری نیروی انسانی نخبه در دستگاه‌های اجرایی مطرح شد که خوزستان رتبه پنجم توزیع استعداد‌های برتر را در کشور دارد.

شعار سال: سید نور محمدپور امروز در جلسه شورای اشتغال اظهار داشت: 631 پرونده از سوی دستگاه‌های اجرایی در رابطه با اشتغال به اعتبار پنج میلیارد تومان بررسی و به بانک‌ها معرفی شد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی سریعا پرونده‌های تقاضای اشتغال را ارسال کنند، افزود: با توجه به افزایش اعتبار سال 96 در زمینه طرح‌های اشتغال ضروری است دستگاه‌های اجرایی ظرف دو ماه جمع‌بندی لازم را انجام دهند همچنین در زمان ثبت‌نام اطلاعات کامل را ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 200 تقاضای اشتغال در سامانه رصد ثبت شده، گفت: میزان وام در نظر گرفته شده برای مشاغل خانگی پنج میلیون تومان است.

علیرضا زراسوندی رئیس بنیاد نخبگان خوزستان نیز در این جلسه اظهار داشت: بنیاد نخبگان متولی مستقیم اشتغال نیست و تنها تسهیل کننده فرآیند اشتغال است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت قانونی در استخدام نخبگان بومی خوزستان استفاده شود، افزود: هدف از تشکیل بنیاد برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در جهت شناسایی، هدایت و حمایت مالی و معنوی نخبگان استان همچنین پشتیبانی از آنان در رابطه با توسعه فن‌آوری متوازن در کشور است.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با تاکید بر لزوم جذب، نگهداری نیروی انسانی نخبه در دستگاه‌های اجرایی گفت: خوزستان رتبه پنجم توزیع استعداد‌های برتر را در کشور دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 24 مرداد 96، کد مطلب: 1492531:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
ای کاش از این نخبگان حمایت های لازم به عمل بیاد تا دیگر مجبور به ترک کشور برای تحصیل یا اقامت در کشور های بیگانه نباشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین