پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: جان الله جهانشاهی افشار، روح الله فرزان و حسین دادی پور به عنوان کشاورزان نمونه کشوری معرفی شدند.

شعار سال: یعقوب موسوی افزود: جان الله جهانشاهی افشار در محصول ذرت دانه ای با عملکرد 19 تن و 200 کیلوگرم در هکتار، روح الله فرزان در تولید محصول پیاز با تولید 140 تن و 200 کیلوگرم در هکتار از جیرفت و حسین دادی پور نیز به عنوان سرگروه، مشاع نمونه کشوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصول تغذیه گیاهی، استفاده از روشهای آبیاری تحت فشار، همکاری با مروجان کشاورزی ، روحیه مشارکت بالا، همکاری و همدلی در گروه مشاع، تنوع کشت محصولات کشاورزی، به کارگیری توصیه های فنی، استفاده بهینه از آب و بهره وری اقتصادی و رعایت تاریخ کاشت و برداشت از مهمترین شاخص های انتخاب کشاورز نمونه کشوری است.

موسوی ایجاد رقابت در تولید محصول سالم و با کیفیت را از اهداف مهم انتخاب کشاورزان نمونه در سطوح مختلف استانی و کشوری دانست و تصریح کرد: کشاورزان نمونه به عنوان جامعه هدف بخش کشاورزی در کانون یادگیری، سایت های الگویی، تجارب و دانش فنی خود را به دیگر کشاورزان انتقال می دهند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 15 دی 1394، کد خبر: ۵۴۵۰۳۴۵:www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین