پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: وزیر بهداشت و وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم لیست اموال و دارایی‌های خود را به مجلس و قوه قضائیه اعلام نکردند.

شعارسال: نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش از معرفی اعضای کابینه دوازدهم به مجلس، آقای روحانی باید لیست اموال و دارایی های وزرا را به مجلس و قوه قضائیه ارائه می‌کرد، گفت: در دولت یازدهم دو وزیر لیست اموال و دارایی های خود را به مجلس و قوه قضائیه ارائه نکردند.

وی ادامه داد: آقایان قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طبق قانون مکلف بودند که لیست اموال و دارایی های خود را اعلام کنند که این اتفاق رخ نداد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: تاکنون نیز خبری از اعلام لیست اموال و دارایی های وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به وکلای ملت داده نشده است.

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صراط ، تاریخ انتشار25 مرداد 96، کدمطلب:www.seratnews.ir ،۳۷۶۳۴۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین