پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۵۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
حسن‌پور گفت: اولویت کار کرباسیان احترام به قانون است و تمام دستورها و بخشنامه‌هایی که در طول ریاست خود در گمرک صادر کرده در راستای اجرای بهتر قانون، تکریم ارباب رجوع، کاهش بوروکراسی و بهبود فضای کسب و کار بوده است.
کاهش بوروکراسی و بهبود فضای کسب و کار اولویت کرباسیان است/ رای اعتماد بالای مجلس به گزینه وزارت اقتصاد

شعارسال:شهباز حسن‌پور بیگلری، عضو فراکسیون گمرک مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی کرباسیان به عنوان وزیر اقتصاد گفت: پیش از این با ایشان در گمرک کار کرده‌ام و شناخت کاملی از کرباسیان دارم.

حسن پوربیگلری ادامه داد: اولویت کار کرباسیان، احترام به قانون است و تمام دستورها و بخشنامه‌هایی که در طول ریاست خود در گمرک صادر کرده در راستای اجرای بهتر قانون، تکریم ارباب رجوع، کاهش بوروکراسی و بهبود فضای کسب و کار بوده است.

نماینده سیرجان ادامه داد: به طور مثال با برنامه‌ریزی که ایشان انجام دادند امروز شاهد کاهش زمان ترخیص کالا هستیم که در 30 سال گذشته سابقه نداشته است.

وی تصریح کرد: مهم ترین برنامه وی در دولت بعد پیگیری خصوصی‌سازی و واگذاری مسئولیت‌ها به بخش خصوصی است. دنیا به این نتیجه رسیده است که هرچه دولت‌ها کوچکتر باشند فساد کمتر و بهره وری بیشتر خواهد شد.

حسن‌پور تأکید کرد: کرباسیان از مجلس رای اعتماد بالایی می‌گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار27مرداد96،کدخبر: 524967، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین