پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: برندهای تولیدی و صنعتی خراسان رضوی ظرفیت تبدیل به برندملی را دارند.

شعارسال: راضیه علیرضایی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه پنجمین همایش نشان تجاری اظهار داشت: برگزاری همایش‌های نشان تجاری در 4 سال اخیر همراه با تاثیرپذیری‌های زیادی بوده و بی‌شک دوره پنجم هم همانند دوره‌های پیشین اثرگذار خواهد بود. در بحث برندینگ باید رواج قوانین بین‌المللی، آموزش‌ها و تخصص‌ها توجه کرد و در استان مسئولیت این کار را انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی برعهده گرفته است.

وب با بیان اینکه می‌خواهیم برندهای استانی را تبدیل به برند ملی کنیم، گفت: در گام بعد می‌خواهیم پس از ملی شدن به جهانی شدن برند استانی بیندیشیم و در مسیر توسعه، پیشرفت و تثبیت در برترشدن برندهای خراسان رضوی گام برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: نقش فعالان بخش خصوصی و دیگر تشکل‌های حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت در حل مشکلات تولید استان برهیچکس پوشیده نیست و هرگروه به‌صورت تخصصی در جهت رفع مشکلات گام برداشته‌اند و یافته‌های بین‌المللی را ارزیابی کرده و صنعت استان را به‌روز کرده‌اند.

علیرضایی افزود: باید از فضاهای موجود به نفع برند ایران و استان گام برداریم و انجمن مدیران صنایع کشور و استان مسئولیت رسیدگی به موضوع تشکل‌ها و فعالیت‌ مستمر طبق تخصص‌ها را پذیرفته‌اند و همه تشکل‌ها پذیرفته‌اند که همچون مشعلی روشن در مسیر پیشرفت حرفه و تخصص خود گام بردارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه دولت وظیفه بسترسازی و حمایت خود را انجام خواهد داد، بیان کرد: دولت در انجام تصمیم‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در کنار بخش خصوصی بوده تا در کنار هم بهترین اقدام در مسیر رشد جایگاه تولید و صنعت ایران و استان صورت پذیرد.

در این مراسم مسعود مهدی‌زاده‌مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، اظهار داشت: فعالیت 16 برند مطرح کشوری در استان حاصل یک تلاش پرشور در عرصه صنعت و فضای کسب و کار بوده است.

وی افزود: در مسیر ورود بازار جهانی راهی به جز حمایت، داشتن شناسنامه کاری و نگاهی بلندمدت نداریم.

محمدحسین روشنک، رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز روز آزادگان و روز برند آزادگی است و این روز، روزی مهم برای ما بوده و یکی از برندهای سرافراز ایرات برند آزادگی در دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: روزی ارزش برند سرمایه‌گذاری می‌شود و برند نیازمند حمایت بوده که کلید حمایتی آن در دست مسئولان دولتی است.برندسازی تنها با تبلیغات امکان‌پذیر نیست و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک تولید برند بدون کارخانه داشته باشیم.

رضا حمیدی، دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی نیز اظهار داشت: پنجمین همایش نشان تجاری بسیار خوب و ثمربخش بود و امروز توجه به برندینگ جزو ضروریات است.

وی افزود: در سال 96 موضوع تولید و اشتغال باید مورد توجه باشد، اما متاسفانه با بی‌توجهی مسئولان شاهد اقدامات مخملی‌گونه سودجویان در امر قاچاق کالا و صادرات بی‌رویه هستیم و باید با همتی جدی جلوی واردات بی‌رویه را بگیریم.

رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با بیان اینکه یک شرکت خارجی 100 نمایندگی در ایران دایر کردا است، خاطرنشان کرد: بیش از 100 میلیارد تومان درآمدزایی داشته‌اند و در دوران رکود که با مشکلات زیادی مواجه هستیم شاهد رشد فساد اقتصادی، قاچاق کالا و غیره هستیم و برندسازی بهترین راه مبارزه با برندهای قاچاق و غیررسمی بوده است.

حمیدی تصریح کرد: باتوجه به معادن بی‌کران کشور و موقعیت اقتصادی کشور می‌توان ثروتی فراتر از نفت به‌دست آورد و برای رشد برندینگ باید با تولیدات زیرپله‌ای، غیررسمی، قاچاق کالا و غیره مبارزه کرد و ثبت مصوبات رشد و توسعه برندینگ باید مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

وی تاکید کرد: ترکیه تا سال 2023 تعداد 50 برندجهانی به برندهای بین‌المللی خود اضافه خواهد کرد و حال باید ببنیم برنامه ایران در این مسیر چیست و در امر رشد برندینگ چه برنامه‌ای خواهد داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27مرداد1396، کدخبر: 1494687: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
مشهد دارای صنایعی مثل زرشک و زعفران است که قابلیت تبدیل به یک برند جهانی را دارند چه برسد به یک برند ایرانی
باید روی منابعی که خداوند در اختیارمان گذاشته است سرمایه گذاری کنیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین