پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
وزیر امور خارجه آلمان بعد از اعمال مجدد کنترل‌های مرزی از طرف دانمارک، آزادی تردد در اروپا را به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این اتحادیه در معرض خطر ارزیابی کرد.

شعار سال: "فرانک والتر اشتاین مایر"، وزیر امور خارجه آلمان در بخشی از گفتگو با نشریه "بیلد" در واکنش به اعمال مجدد کنترل های مرزی از طرف دانمارک آزادی تردد در سراسر اروپا را در معرض خطر ارزیابی کرد.

"اشتاین مایر" در پاسخ به این پرسش که در چنین شرایطی آیا آزادی سفر در منطقه شنگن را در معرض تهدید می بیند گفت: امیدوارم که این طور نباشد اما من به خوبی این خطر را می بینم. آزادی سفر در اروپا شاید بزرگترین دستاوردهای این اتحادیه است.

وی تاکید کرد که این دستاورد با یک تلاش مشترک می تواند حفظ شود. ما باید در اروپا همه دست به دست هم دهیم که راه حل های اروپایی برای هجوم پناهندگان بیابیم و مرزهای خارجی اروپا را به صورت موثر حمایت کنیم.

دانمارک روز دوشنبه به صورت موقتی مجددا کنترل های مرزی در مرزهای خود با آلمان را در پیش گرفت. نخست وزیر دانمارک اعلام کرد که با این کنترل ها باید از ورود پناهندگان فاقد مدارک جلوگیری به عمل آید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنيم،تاریخ انتشار خبر 16 دی 1394، کدمطلب 963207: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین