پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 88 درصد از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در استان زنجان ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

شعار سال: علی محمدی امروز اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام در مدارس استان زنجان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 88 درصد از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، تصریح کرد: این تعداد شامل 87 هزار و 581 دانش‌آموز می‌شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 76 درصد از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه نیز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: 30 هزار و 647 دانش‌آموز دوره اول متوسطه تا کنون در مدارساستانزنجان ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه در مقطعدورهدوم متوسطه نیز 13 هزار و 681 دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: این تعداد شامل 51 درصد مجموع دانش‌آموزان این مقطع می‌شود.

وی بااشاره بهاینکه علت درصد پایین ثبت‌نام در مقاطع دوره اول و دوم متوسطه آغاز فرآیند آن از مرداد‌ماه است، افزود: به دلیل اینکه فرآیند ثبت‌نام این مقاطع منوط به کسب نمره قبولی است، منتظر اعلام نتایج در امتحانات شهریور‌ماه هستیم.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون شکایت جدی توسط اولیا نسبت به مدارس دریافت نشده است، عنوان کرد: بیشتر مشکل اولیا با مدارس در زمینه کمبود فضای مدارس وبیشتر در پایه اول ابتدایی روی داده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان زنجان)، تاریخ 31 مرداد 96، کد مطلب: 13960530001531:www.zanjan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین