پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
دبیر هیأت دوچرخه سواری سیستان و بلوچستان گفت: مهدی علمایی دوچرخه سوار چابهاری قهرمان لیگ دسته یک دوچرخه سواری جاده کشور شد.

شعار سال: مسلم تیموری اظهر کرد: نخستین مرحله پیکارهای لیگ دسته یک جاده آقایان به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی باحضور ۲۰ تیم و ۱۵۰ دوچرخه سوار به مدت دو روز و به میزبانی نهاوند در حال برگزاری است و مهدی علمایی دوچرخه سوار استان و عضو تیم بالابان چابهار در اولین روز این رقابت‌ها با برگزاری پیکارهای ماده تایم تریل بر سکوی نخست ایستاد.

دبیر هیأت دوچرخه سواری سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این رقابت‌ها شاهین همای اقدم از تیم هیات همدان دوم و اتابک فخرایی از تیم پاسارگاد تهران نیز سوم شدند.

وی افزود: در این ماده ۴۳ دوچرخه سوار در قالب ۲۳ تیم از استان‌های مختلف حضور دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان سیستان و بلوچستان)، تاریخ 31 مرداد 96، کد مطلب: 13960530001616:www.sistan-baluchestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین