پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با وجود برخورداری این استان از توسعه در بخش های سیاسی و اجتماعی، اما گلستان نیز همانند دیگر استان های شمالی فاصله زیادی تا رسیدن به مرزهای توسعه اقتصادی دارد.

شعارسال: علی اصغر طهماسبی در هشتمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران در گرگان اظهار کرد: در 2 سال گذشته بیش از 300 سخنران کشوری در استان پیرامون مباحث سیاسی و اجتماعی سخنرانی کردند که برگزاری بدون مشکل این برنامه ها ، از جمله نشانه های توسعه سیاسی گلستان است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی استان، اجرای طرح های کارشناسی نشده و فاقد امکان سنجی مناسب در گذشته بوده که موجب صرف هزینه های فراوان و هدر رفت بودجه های عمرانی شده است.

طهماسبی در ادامه گلستان را استانی با ضریب امنیت بسیار بالا دانست و گفت: مذاهب گوناگون و قومیت های مختلف بدون هیچ مشکلی در استان زندگی می کنند.

معاون استاندار گلستان همچنین به شرایط مطلوب ایران در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: هم اینک ایران در کنار کشور های بزرگ از نقش آفرینان اصلی منطقه محسوب شده و هر گونه برنامه ریزی بدون حضور این کشورها سرانجامی نخواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: مساله اصلی و مورد تاکید ایران برای نقش آفرینی در منطقه ، جلوگیری از هرگونه تعرض به نظام اسلامی و برقراری امنیت در منطقه است.

طهماسبی افزود: یکی از نیازهای اصلی و ضروری جهان اسلام در این برهه از زمان، حفظ وحدت و جلوگیری از افتادن در دام تفرقه افکنی دشمنان می باشد.

وی ادامه داد: کشورهای استکباری جهان می خواهند میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و از این طریق به نفوذ خود در خاورمیانه و کشورهای اسلامی ادامه دهند.

معاون استاندار گلستان گفت: وحدت عامل اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای اسلامی است، هرچند دشمنان درصدد آسیب وارد کردن به اتحاد مسلمانان هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 16دی1394، کدخبر: 81909784: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین