پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
مسعود کرباسیان طی حکمی محمد هیراد حاتمی فر را به عنوان دستیار وزیر امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.

شعارسال: وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای تاکید رییس جمهور برای بکارگیری مدیران و نیروهای جوان در وزارتخانه ها امروز طی حکمی محمد هیراد حاتمی فر را به عنوان دستیار خود در وزارت اقتصاد منصوب کرد.

در حکم صادره از سوی دکتر کرباسیان آمده است؛ نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت "دستیار اینجانب" منصوب می شوید. توفیق و سربلندی جنابعالی در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله را از خداوند منان مسئلت دارم.

بر پایه این گزارش، محمد هیراد حاتمی فر دارای سوابق متعدد اجرایی و مشورتی است. مشاور رییس کل گمرک ایران، عضو شورای پژوهشی دیده بان اتاق بازرگانی ایران، عضو شورای مشورتی اطلاع رسانی اتاق بازرگانی تهران، عضو شورای هماهنگی اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی از جمله سوابق وی محسوب می شود.

حاتمی همچنین دارای سوابق متعدد فرهنگی است. ترجمه کتاب"چگونه بخواهید چگونه برسید" نوشته وین دایر و مطالعات و تحقیقات مستمر در حوزه زندگینامه کارآفرینان ایرانی از جمله فعالیت های مطالعاتی او به شمار می آید.

حاتمی فرد از سال 1384 فعالیت های رسانه ای خود را آغاز کرد و طی این مدت در رسانه هایی مانند روزنامه شرق، روزنامه اعتماد، روزنامه همشهری، ماهنامه صنعت و توسعه، ماهنامه همشهری ماه، همشهری اقتصاد، آینده نگر و خبرگزاری خبرآنلاین و ایسنا قلم زده است. تهیه کنندگی و اجرای برنامه های اقتصادی در رادیو و تلویزیون از دیگر سوابق وی است.

گفتنی است محمد هیراد حاتمی فر، متولد 1364 و دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی با گرایش مالی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصر اعتبار، تاریخ انتشار: 5شهریور1396، کدخبر: 130398: www.asretebar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین