پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
مدیرعامل شرکت نساجی هلال ایران از تولید چند محصول جدید در‌ سال آینده در شرکت نساجی هلال ایران خبر داد.

شعارسال: ظاهر رستمی در حاشیه ششمین مجمع دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به این‌که بعضی از موارد خاص هنوز به کشور وارد می‌شود، اظهار کرد: سعی داریم در‌ سال آینده با تکیه بر نگاه دانش‌مدارانه و با خلاقیت و ایده‌پردازی چند محصول جدید را که مورد نیاز کشور است در راستای اقتصاد مقاومتی تولید کنیم.

به گفته ظاهر رستمی، این شرکت در جهت دستیابی تمام خانوارهای ایرانی به محصولات امدادی، اقدام به ارایه تخفیف‌های ویژه در محصولات خود کرده است.

وی درباره کاهش 10 تا 30 درصدی قیمت محصولات شرکت نساجی و رساندن قیمت ها به قیمت مصوب ‌سال 92، این تخفیف‌ها را همسو با هدف دستیابی تمامی ایرانیان به محصولات امدادی دانست و گفت: شرکت نساجی هلال‌احمر آماده است با هدف تحقق «هر خانواده یک امدادگر» هرگونه تخفیفی را در محصولات خود داشته باشد.

رستمی افزود: این کار باعث می‌شود تا در مواقع بحران تمام خانواده‌ها ایمنی دسترسی ساده به اقلام امدادی همچون چادر امدادی و جعبه کمک‌های اولیه و ... را داشته باشند.

وی اظهار کرد: شرکت نساجی سود خود را به حداقل ممکن رسانده که در حقیقت این کار یک گام مهم برای همراهی با مردم است.

مدیرعامل شرکت نساجی هلال ایران همچنین با اشاره به اتاق فکر شکل گرفته در شرکت نساجی هلال ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شرکت نساجی ما به دنبال رصد بازار کنونی و همچنین بازار آینده هستیم.

وی دو راه دستیابی به بازار آینده را تبلیغات برای معرفی تولیدات و تقویت تکنولوژی‌ها عنوان کرد.

رستمی درباره دیدار با روح‌الله استیری، مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین‌الملل در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با هدف قویت تکنولوژی‌ها در شرکت نساجی، گفت: در این دیدار در جهت تقویت تکنولوژی‌ها و ایده جدید در صنعت نساجی بحث و گفت‌وگو شد. مدیرعامل شرکت نساجی هلال درباره صادرات محصولات شرکت نساجی هلال ایران نیز گفت: در چند ماه اخیر همکاری‌ها و قراردادهای مختلفی با کشورهای مختلف ازجمله افغانستان، عراق، سوریه و تاجیکستان داشته‌ایم.

به گفته وی رقم صادرات صورت گرفته در شرکت نساجی در حدود 3‌ میلیارد و 300‌ میلیون تومان بوده است.

رستمی با اشاره به ششمین جلسه مجمع دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌ها گفت: این جلسه نیز ظرفیت مناسبی برای شرکت نساجی هلال‌احمر در جهت تقویت همکاری با سازمان و نهادهای مختلف ایجاد کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت نساجی هلال، تقویت همکاری با نهضت صلیب‌سرخ و همچنین سازمان‌های درونی جمعیت هلال‌احمر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که شرکت نساجی دنبال می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار خبر 18 دی 1394، کدمطلب: 119012، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین