پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
از نمایندگان استان خواهش می کنم وزن نمایندگی را که متعلق به مردم است برای هرچیز از جمله تغیر مدیران هزینه نکنیم؛ کمااینکه من در طی دوران نمایندگی خود تنها شاید یک مرتبه برای جابجایی ها برگه ای را امضاء کرده ام.

شعار سال: نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت:از نمایندگان استان خواهش می کنم وزن نمایندگی را که متعلق به مردم است برای هرچیز از جمله تغیر مدیران هزینه نکنیم.

به گزارش پرسنا، محمد بیرانوندی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران، و در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و تلاش برخی نمایندگان استان برای ماندن وی در این سمت، عنوان کرد: اینگونه نیست که یک نماینده بخواهد فلان مدیر در سمت خود باقی بماند یا خیر، بلکه برای این منظور نظر استاندار و وزیر مربوطه نیز حائز اهمیت است.

نمایندگان استان وزن نمایندگی را برای هرچیز از جمله تغیر مدیران هزینه نکنند

بیرانوندی با بیان اینکه آرزویم این است چیزی به نام جابجایی مدیران در کار نمایندگان نباشد، اضافه کرد: از نمایندگان استان خواهش می کنم وزن نمایندگی را که متعلق به مردم است برای هرچیز از جمله تغیر مدیران هزینه نکنیم؛ کمااینکه من در طی دوران نمایندگی خود تنها شاید یک مرتبه برای جابجایی ها برگه ای را امضاء کرده ام.

وی در ادامه به حمایت تمام قد خود و تلاش دیگر نمایندگان لرتبار مجلس برای انتصاب «خاکی صدیق» به عنوان وزیر علوم، اشاره کرد و گفت: برای این منظور در روز مراسم تحلیف موافقت ۱۰۰ نماینده مجلس را برای دادن رای اعتماد به آقای«خاکی صدیق» جلب کردم و این موضوع را به وی اطلاع دادم تا نگرانی از بابت رای اعتماد نمایندگان نداشته باشد.

از«خاکی صدیق» برای انتصاب در وزارت علوم تمام قد دفاع کردم

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه دکتر «خاکی صدیق» خود از انتصاب در وزارت علوم انصراف دادند، ادامه داد: در تماسی تلفنی با وی، ایشان اذعان داشت که در ابتدا خود انصراف داده سپس دوباره برای وزارت علوم اعلام آمادگی کرده ولی با مخالفت مواجه شده است؛ لذا برای حمایت دوباره از وی پیگیری هایی از طریق آقای «واعظی» انجام دادم که گفته شد شخص رئیس جمهور بیان داشته اند کسیکه در یک مدت کوتاه دو مرتبه از قرار گرفتن در سمتی منصرف شود در مسیر مشکل ایجاد می کند.

بیرانوندی در بخش دیگری از صحبت های خود به وجود وحدت بین مجمع نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: این وحدت در مقایسه با آنچه که در مورد اختلاف نمایندگان ادوار گذشته شنیده ام، بی سابقه است و هنوز مورد اختلافی بین آن ها به وجود نیامده است.

عملکردم به گونه ای هست که بتوانم کارهایم را بشمارم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم تحقق شعارهای انتخاباتی وی پس از گذشت بیش از یکسال از نمایندگیش، گفت: در دوران انتخابات، به هیچکس قول نداده ام که برایش بهشت ساخته و وی را سر کار ببرم اما برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناسم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خانه و دفتر خود را همواره به روی مردم باز کرده ام، عنوان کرد: امیدوارم در پایان یک دوره نمایندگی بتوانم کارهایم را بشمارم و گمان می کنم عملکردم به گونه ای هست که بتوانم کارهایم را بشمارم.

بیرانوندی با بیان اینکه رئیس جمهور یکی از اولویت های مهم خود در دولت دوازدهم را ایجاد اشتغال و اقتصاد دانست، عنوان کرد: همگان باید تلاش کنیم سهم لرستان را از این محل دریافت کرده و از این کاروان جا نمانیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار 10 شهریور 96، کدمطلب: ---- ، www.porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین