پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
جواد عامری در جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران به عنوان دبیرکل جدید این جمعیت انتخاب شد.

شعار سال: شورای مرکزی این جمعیت، در نشست هفتگی خود دکتر محمد جواد عامری بسیجی، رزمنده دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی، پژوهشگر و استاد دانشگاه را بعنوان دبیر کل این جمعیت انتخاب کرد.

با توجه به پایان دوره دبیرکلی این جمعیت و اصرار شورای مرکزی بر تداوم دبیرکلی حسین فدایی، نشست هفتگی هفته های اخیر شورای مرکزی به این موضوع اختصاص داشت. حسین فدایی دبیرکل با سابقه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست مشترک شورای مرکزی و هیئت موسس این جمعیت با تاکید بر رویکرد جوان گرائی درخواست کرده بود که یک دبیرکل جدید و جوان برای این تشکل انتخاب شود تا بصورت طبیعی گردش نخبگان انجام شود. در نهایت در جلسه شب گذشته شورای مرکزی با حضور حسین فدایی، درباره دبیر کل جدید تصمیم گیری شد.

شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در این جلسه از زحمات مخلصانه و مجاهدانه حسین فدایی که از بدو تاسیس در سال 1375 ه.ش دبیرکلی این جمعیت را بر عهده داشت، تقدیرو قدردانی کرد.حسین فدایی همچنان بعنوان عضو هیئت موسس و عضو شورای مرکزی در این جمعیت حضور دارد.

محمد جواد عامری دانش آموخته دوره لیسانس،فوق لیسانس و دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و فوق دکترای مهندسی نفت از دانشگاه تگزاس آمریکا ( ِای. َاند. ِام ) است.وی در دوره دانشجویی از چهره های فعال بسیج دانشجویی و در سال های اخیر از فعالان جامعه اسلامی و بسیج اساتید دانشگاه و هم اکنون معاون پژوهشی دانشکده مهندسی نفت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 12 شهریور 96، کد مطلب: 1509003: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین