پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های مختلف در حوزه بافت فرسوده قم خبر داد.

شعار سال: مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه بررسی وضعیت بافت فرسوده و تاریخی و تکمیل پروژه‌های اطراف حرم کریمه اهل بیت(س) به عنوان دو اولویت اصلی توسط این سازمان پیگیری خواهد شد، گفت: بافت فرسوده شهری حوزه جداناپذیر از اطراف حرم مطهر است به همین جهت ساماندهی بافت فرسوده، با ساماندهی پیرامون حرم مطهر ارتباط مستقیم دارد.

وی افزود: برای پروژه‌های مختلف در حوزه بافت فرسوده ۱۰ میلیارد تومان توسط شهرداری قم پیش‌بینی شده است که بخشی قابل توجهی از این اعتبار به محور تاریخی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا محله چهل اختران اختصاص دارد.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه این سازمان در راستای ساماندهی بافت فرسوده رویکرد بهسازی را به صورت جدی دنبال می‌کند، تصریح کرد: در راستای رسیدن به این هدف نباید فقط به اعتبارات شهری تکیه داشته باشیم.

خاکی با بیان اینکه هشت میلیارد تومان از منابع دولتی برای پروژه‌های بافت شهر قم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای هزینه‌کرد سه میلیارد تومان این اعتبار، طرح‌ها و پروژه‌های دولتی بر عهده سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام کف‌سازی طرح‌ها در محور تاریخی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا محله چهل اختران از ظرفیت اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم و برای جداره‌سازی این محدوده از ظرفیت شهرداری قم استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) از اجرای طرح‌های مطالعاتی با مشارکت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم یاد کرد و ادامه داد: این سازمان تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های مختلف شهر قم در راستای ساماندهی وضعیت بافت فرسوده با رویکرد بهسازی استفاده کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 12 شهریور 96، کد مطلب: 6228421: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین