پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۵۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طرح‌های مربوط به اصلاح قانون بودجه و احیای بافت‌های تاریخی در نشست امروز کمیسیون بررسی شد.

شعار سال: محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون متبوع خود گفت: طرح‌های مربوط به اصلاح قانون بودجه و احیای بافت‌های تاریخی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اردکان تصریح کرد: علاوه بر بررسی تکلیف قانونی مربوط به تأمین چهار میلیون تُن قیر رایگان، در خصوص تهاتر سایر هزینه‌ها از قبیل اجرای ایزولاسیون و آسفالت با قیر، مباحث مختلفی در این نشست مطرح شد که کلیات آن به دلیل مغایرت با برنامه ششم توسعه کشور و قانون اساسی رد شد.

وی اظهار کرد: طرح حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی نیز با حضور مسئولان مربوطه در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

تابش اذعان کرد: رئیس سازمان بازنشستگی کشوری نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف این سازمان ارائه داد و مقرر شد تا دو هفته آینده گزارش جامع و پیشنهادات اصلاحی را برای اتخاذ تصمیم به کمیسیون ارائه دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون قرار است ظهر سه شنبه میهمان سازمان برنامه و بودجه کشور باشند تا نوبخت و معاونین وی، گزارش شش ماهه اول بودجه سال 96 را ارائه دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 18 مهر 96، کد مطلب: ۶۲۷۵۲۰۳، www. yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین