پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
سخنگوی انجمن سینماداران اعلام کرد: طرح فروش نیم بهای بلیت سینماها برای یک هفته ارزیابی می‌شود و بعد در صورت فروش خوب، ادامه پیدا می‌کند.

شعارسال:سخنگوی انجمن سینماداران اعلام کرد: طرح فروش نیم بهای بلیت سینماها برای یک هفته ارزیابی می‌شود و بعد در صورت فروش خوب، ادامه پیدا می‌کند.

محمدقاصد اشرفی درباره اینکه گفته می‌شود سینماداران نسبت به انجام طرح بلیت نیم بهای سینماها در سراسر کشور به مناسبت روز ملی سینما و تا پایان هفته دفاع مقدس اعتراض دارند، بیان کرد:‌ ما در مجموع نسبت به این قضیه مخالفت نداریم و نمایندگان سینماداران با این موضوع موافقت کرده‌اند اما بحث ما سه هفته نبوده است و به نظر می‌رسد در این تصمیم که در تمام سینماهای کشور عملی شود کمی تعجیل صورت گرفته است، چرا که سه هفته فروش نیم بهای بلیت در سینماها بسیار زیاد است.

او با اشاره به جلسه‌ای که روز گذشته 14 شهریورماه با صاحبان سینماها برگزار شده است، گفت:‌ نتیجه این جلسه که با حضور برخی اعضای انجمن برگزار شد، این بود که با اجرای فروش بلیت نیم بها به مدت یک هفته موافق باشیم و اگر استقبال از این طرح خوب بود آن وقت برای ادامه‌ی طرح، موافقت شود.

سخنگوی انجمن سینماداران با یادآوری و تأکید بر اینکه نمایندگان سینماداران( در شورای صنفی نمایش )با سه هفته موافقت کرده‌اند، گفت: ما قصد داریم در یک هفته اول فروش نیم بهای بلیت سینماها را ارزیابی کنیم، چرا که به هر حال با صاحبان فیلم‌ها منافع مشترک داریم اما واقعیت این است که هزینه سینماها بسیار زیاد بوده و وقتی بلیت ارزان فروخته شود، هزینه سینماها تأمین نمی‌شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش اخیرا اعلام کرد که به مناسب روز ملی سینما، بلیت‌های تمام سینماهای کشور از 19 شهریور تا پایان هفته دفاع مقدس (7 مهر ماه ) نیم بها می‌شود و گفت در جلسه 13 شهریور ماه مقرر شد به مناسبت روز ملی سینما، حدود 20 روز، بهای بلیت سینماهای سراسر کشور تا پایان هفته دفاع مقدس بصورت نیم بها باشد

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار15شهریور96،کدخبر: 96061508929 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نعمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
طرح فروش نیم بها بلیط سینما باعث راغب شدن مردم برای خرید بلیط میشود و در واقع باعث ترویج کار فرهنگی میشود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین