پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در جلسه ای مشترک از شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی به عنوان دستگاه برتر در ارائه به موقع صورتحساب عملکرد بودجه و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تقدیر کرد.

شعار سال: رضا بهمن پور در این جلسه افزود: به دلیل مدیریت راهبردی بهینه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و عملکرد کارا و اثر بخش مجموعه و در بررسی های انجام شده در خصوص عملکرد مالی سال 93 , این شرکت جزو دستگاههای استانی برتر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی نیز در این جلسه افزود : شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تمام تلاش خود را در جهت انجام صحیح و سریع وظایف و امور مربوطه انجام میدهد.

محمدعلی یوسفی تاکید کرد : تسهیل در روند اجرای امور نه تنها باعث پیشرفت داخلی شرکت که باعث تسریع در امور مرتبط با تکریم ارباب رجوع می گردد و این امر خود به جذب سرمایه گذار صنعتی و توسعه اقتصادی و صنعتی استان کمک می کند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 21 دی 1394، کد مطلب: 448551 :www. pana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین