پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: رتبه‌های زیر هزار کنکور در شهرستان بوشهر ۹۶ درصد افزایش یافت.

شعار سال: مرتضی روان‌دوست پیش از ظهر چهارشنبه در همایش جوانه‌های امید در بوشهر اظهار داشت: خانواده یکی از ارکان اصلی تعلیم و تربیت است که می‌تواند در کنار آموزش پرورش نتیجه بخشی بهتری داشته باشد.

وی افزود: جامعه و مسئولان نیز رکن دوم رسیدن به موفقیت نوجوانان هستند و قرار گرفتن این دو رکن در کنار آموزش و پرورش است که می‌توان امید به بهبود وضعیت علمی، فرهنگی و آموزشی داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر این دو رکن به خوبی نقش ایفا کرده است و نتیجه این همکاری موجب موفقیت در حوزه های مختلف شده است. وی عنوان کرد: امروز در شهرستان بوشهر در زمینه کنکور رتبه‌های زیر هزار در مقایسه با سال گذشته ۹۶ درصد رشد و پیشرفت داشته است.

وی گفت: ارتقاء سطح کیفی بنیه علمی دانش‌آموزان یکی دیگر از کارهای صورت گرفته در سطح شهرستان بوشهر است که در مقایسه با میانگین معدل کشوری از رشد روبرو بودیم.

معاون پشتیبانی شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان این شهرستان نیز در زمینه تعلیم و تربیت و سلامت و تندرستی در سطح کشوری ۱۸ رتبه برتر و سطح استان در همه زمینه ها رتبه برتر را کسب کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22 شهریور 96، کدمطلب:4086051، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین