پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
سومین دوره از مسابقات ساخت و پرواز هواپیماهای گلایدر با عنوان یادواره شهدای پرواز ویژه دانش آموزان توسط سازمان دانش آموزی مرکز و با همکاری مرکز ساخت و پرواز هواپیما های مدل برگزار می شود.

شعارسال: سید یحیی میر عباسی مدیر سازمان دانش آموزی کشور تقویت روحیه، خلاقیت، نشاط و علم آموزی در دانش آموزان را از اهداف این مسابقات عنوان کرد و گفت: دانش آموزان علاقه مند در مقطع ابتدایی از سوم تا ششم و همچنین دانش آموزان مقطع متوسطه از هفتم تا یازدهم می توانند برای شرکت در این مسابقات از طریق مدارس محل تحصیل خود ثبت نام کنند.

میر عباسی افزود: دانش آموزان پس از دریافت بسته های کامل گلایدر می توانند با استفاده از راهنمای ساخت ، گلایدر خود را تکمیل و رنگ آمیزی کنند سپس به تفکیک پایه تحصیلی و جنسیت برای کسب مقام برتر با یکدیگر رقابت کنند و به نفرات برتر به تفکیک جنسیت تندیس، دیپلم افتخار، و جوایز ارزنده ای تعلق می گیرد.

وی افزود: مسابقات ساخت و پرواز هواپیمای گلایدر در سه مرحله شهرستان، استان و کشور برگزار می شود که منتخبین اول تا سوم استانی دراین مسابقات به مرحله کشوری راه می یابند.

مدیر سازمان دانش آموزی کرمانشاه در پایان با اعلام زمان برگزاری این مسابقات در اردیبهشت ماه گفت: سازمان دانش آموزی شهر تهران میزبان این مسابقات در مرحله کشوری خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار خبر 21 دی 1394، کدمطلب: 448360، www.pana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین