پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
در بین برترین های هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت دو برادر راوری و دانشجوی رشته پزشکی موفق به کسب رتبه شدند.

شعار سال: هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت با حضور دانشجویان رشته های علوم پزشکی و همچنین دانشجویان سایر دانشگاه های کشور در بزرگترین مجتمع فرهنگی کشور، پردیس تئاتر تهران، با ثبت حدود چهل هزار اثر در رشته های مختلف ادبی و هنری و با حضور چهره های مطرح هنری و ادبی کشور برگزار شد.

در بین برترین های این جشنواره دو برادر راوری و دانشجوی رشته پزشکی موفق به کسب رتبه شدند که بر این اساس آقای علی محمودی، دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش موفق به کسب رتبه اول رشته ترانه در بخش آزاد و همچنین رتبه سوم بخش سلامت در بین ۶۰۰ اثر راه یافته به این جشنواره شد.

همچنین آقای رضا محمودی دانشجوی پزشکی دانشگاه بقیه الله نیز موفق به حضور در جمع پنج کاندیدای نهایی مرحله کشوری رشته ترانه در بخش آزاد این جشنواره شد.

شایان ذکر است: دبیر هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت از ارسال ۱۱ هزار اثر در بخش ادبی و ۲۷ هزار اثر در بخش تجسمی به دبیرخانه این جشنواره در این دوره خبر داد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 45263: www. karavansara.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین