پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه روستاهای چهارمحال و بختیاری خبر داد.

شعار سال: سیامک سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در نشست رفع موانع تولید با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه روستاهای چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این اعتبار برای توسعه و پیشرفت روستاهای چهارمحال و بختیاری هزینه می شود. وی عنوان کرد: آیین نامه طرح توسعه روستایی در چهارمحال و بختیاری از مهرماه اجرایی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روستاها از مهمترین بخش های پر ظرفیت این استان هستند که توسعه این روستاها موجب استعداد یابی ظرفیت های این روستاها می شود.

وی در ادامه بیان کرد: بخش کشاورزی از مهمترین ظرفیت های این استان است که ضرورت دارد طرح های کشاورزی در این استان اجرا شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی می تواند موجب پویا شدن این بخش شود و اشتغال این بخش افزایش یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 21 شهریور 96، کدمطلب:4085401، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین