پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
وضعیت تاسف بار بیمارستان بانک ملی در خیابان فردوسی

شعارسال:

وضعیت تاسف بار بیمارستان بانک ملی در خیابان فردوسی

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی ، تاریخ انتشار: شهریور 1396، کدخبر: -


جوابیه روابط عمومی بانک ملی در خصوص خبر فوق

با سلام و احترام 
عطف به خبر منتشر شده شما به شماره 80923 مورخ 27/6/96 با تیتر "پشت در اتاق عمل! " خواهشمند است در جهت تنویر افکار عمومی بر اساس قانون مطبوعات و اطلاع رسانی ، نسبت به انتشار جوابیه این بانک اقدام گردد . لازم به ذکر است با توجه به اینکه تصاویر فوق ابتدا از طریق سایت باشگاه خبرنگاران درج گردیده و آن سایت نیز جوابیه را منتشر نموده است . لطفا در انتشار تصویر و جوابیه تسریع بفرمائید. 

" جوابیه بیمارستان بانک ملی ایران:

در پی انتشار تصاویری از بیمارستان بانک ملی ایران در فضای مجازی، این بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.

وضعیت نامناسب محوطه بیرونی اتاق عمل + تصاویر و جوابیه

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این توضیحات آمده است: با عنايت به مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي و معاونت درمان شهيد بهشتي، بيمارستان بانك ملي ایران در فضایی بالغ بر یک هزار متر مربع، درطبقه دوم و در مجاورت اتاق های عمل ، اقدام به ساخت بخش های آنژیوگرافی ،پست کت(post cath) و بخش آی سی یو قلب باز(Icu oh) کرده است. ساخت این فضاها در محیطی کاملا ایزوله صورت گرفته و هیچ منافاتی با فعالیت اتاق های عمل ندارد.
بررسی های کارشناسان بانک ملی ایران نشان داد که مطابق با استانداردهای بیمارستان ایمن و طرح تاييدي وزارت بهداشت، فضای مشترک بین راهروی ورودی اتاق های عمل و آنژیوگرافی، نیاز به اصلاح دارد، بنابراین، برنامه‌ریزی کاملی بر اساس زمانبندی دقیقی صورت گرفت و با وجود تداخل تاسیسات بیمارستان در خارج از ساعت کاری اتاق عمل، نسبت به تخریب، جمع‌آوری نخاله‌ها و بازسازی فضا در کمتر از ۱۲ ساعت، اقدامات لازم به عمل آمد.
بيمارستان بانك ملی ایران با افتخار اعلام مي كند كه با اقدامات صورت گرفته در ماه آينده، در پيشگيري و درمان بيماران قلبي سهيم خواهد بود و از خداوند منان سپاسگزار است كه مي تواند قدمي هر چند كوچك براي هموطنان عزيز كشور و خانواده بزرگ این بانک بردارد. "

http://www.yjc.ir/fa/news/6244799

پایگاه خبری تحلیلی شعار سال، از روابط عمومی بانک ملی برای ارسال به هنگام توضیحات ، تشکر می نماید.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین