پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا گفت:‌ 7 هزار متر از جنگل‌های روستای سیج‌ آستارا در آتش بی‌احتیاطی رهگذران سوخت

شعارسال: به دلیل وزش باد شدید و بی‌احتیاطی رهگذران در روشن کردن آتش، هفت هزار متر از جنگل‌های روستای سیج آستارا دچار حریق شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا در جریان مهار آتش جنگل‌های سیج، اظهار کرد: هفت هزار متر اراضی منابع طبیعی آستارا در روستای صعب‌العبور «سیج» دچار حریق شد و سوخت.

سرخوش کرم‌زاده، با اشاره به اینکه در حادثه آتش‌سوزی مذکور 6 اصله درخت و 200 نهال ارزشمند در آتش سوخت، تصریح کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه نیروهای آتش‌نشانی امکان دسترسی نداشتند و نتوانستند آتش‌ را با امکاناتی که داشتند مهار کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مردمی آتش را با بیل، خاک و آب خاموش کردند، تصریح کرد: پس از 6 ساعت آتش مهار شد.

این مسئول وزش باد شدید را موجب تشدید آتش‌سوزی دانست و گفت: با توجه به وزش باد گرم در جنگل و مراتع از جنگل‌نشینان و گردشگران می‌خواهیم از روشن کردن آتش خودداری کنند.

وی از پیگیری عوامل ایجاد حریق در جنگل‌های مذکور خبر داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:22دی1394، کدخبر: 13941022001597: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین