پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است مسئولان برای رونق اقتصاد حوزه فرهنگ برنامه‌ای ندارد.

شعار سال: سیده فاطمه ذوالقدر با اسفناک خواندن آمار مخاطب 3 میلیون نفری سینما، گفت: از آنجا که تنها 3میلیون نفر در سال به سینما می‌روند، ایجاد سرگرمی یکی از نیازهای جامعه امروز ایران محسوب می‌شود؛ درواقع مدیران اجرایی باید مخاطب بالقوه‌ای را که نیاز به سرگرمی دارند بالفعل کرده و پای اقشار مختلف جامعه را به سینما باز کنند که این مهم با جدی گرفتن اقداماتی همچون تبلیغات گسترده در سطح رسانه‌ها و خوراک‌دهی به ذائقههای مختلف با ایجاد تنوع در ژانرهای سینمایی محقق خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که تبلیغات برای حضور بیشتر اقشار مختلف جامعه در سینما حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولیدات داخلی محسوب می‌شود لذا انتظار می‌رود صدا و سیما دافعه خود را در مقابل سینما کنار گذارد و مسئولان مربوطه برای اصلاح قانون تبلیغ آثار فرهنگی ایران در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره لایحه بیآوردند.

وی با اشاره به اینکه 100 سالن جدید سینمایی در حال بازگشایی است بر ضرورت افزایش سالن‌های سینمایی در سطح شهر و دسترسی آسان‌تر به آن‌ها تاکید کرد.

ذوالقدر معتقد است مردم و جوانان امروز به دیدن فیلم‌های طنز، اجتماعی، سیاسی، تاریخی و... توأمان نیاز دارند لذا مسئولان، افراد و گروه‌های مختلف نباید با اعمال سلیقه موجب حذف و یا کمتر شدن تولید یکی از این گونه‌های سینمایی شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین تاکید کرد: متاسفانه مسئولان فرهنگی در موضوعات فرهنگی با هم هماهنگ نیستند به همین دلیل کسی برای رونق اقتصاد حوزه فرهنگ برنامه‌ای نداشته و وقعی بر این مهم نمی‌گذارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، تاریخ انتشار: 28 شهریور 1396، کدخبر: 348913، www.icana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین