پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۵۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم نظارت جدی رسانه ها به فعالیت اعضای شورا، گفت: شورای شهر با داشتن 140 پست مصوب، 450 کارمند و نیروی شاغل دارد و باید پرسید که رسانه های دلواپس چرا تا امروز به این موضوع توجهی نکرده اند.

شعارسال: شهربانو امانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم استقبال از مهر در جمع خبرنگاران افزود: 28 میلیارد برای کتاب سه جلدی گزارش شهردار سابق تهران هزینه شده، چرا این موضوع را رسانه های ناظر بر کار شورا مورد توجه قرار نداده و اطلاع رسانی نکردند.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران هم 65 هزار کارمند دارد که این موضوع نیز باید به صورت دقیق مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: کمتر از یک ماه از زمان فعالیت شورای پنجم با شعار شفاف سازی در روند انجام فعالیت ها می گذرد که البته از ابتدا تاکنون بر همراهی و نظارت رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی بر کار شورا تاکید کرده ایم.

امانی با اشاره به انتشار گسترده سند خرید خودرو برای شورای شهر تهران تصریح کرد: البته نظارت این نیست که قبل از بررسی دقیق هر موضوع، سندی را به یک مرکز ارسال و سپس در یک سایت خاص منتشر کنید.

وی تاکید کرد: موضوع خرید و واگذاری خودرو به اعضای شورای شهر تهران، مصوبه اعضای شورای پنجم نبوده است.

امانی با بیان اینکه من را به اشد نظارت زیر ذره بین ببرید افزود: دراین زمینه خواهش می کمنیم رسانه ها تعهد، اخلال حرفه ای و استقلال کاری را مدنظر قرار دهند و با رعایت عدل و انصاف نسبت به اطلاع رسانی مسایل بپردازند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: من در خصوص خودروهای خریداری شده از راننده خودرو سئوال کردم که وضعیت خودروهای قدیمی چگونه است که به گفته وی، به رغم کارکرد چندصد کیلومتری خودرو و مستهلک شدن، هنوز قابل استفاده است.

وی خطاب به جمعی از خبرنگاران گفت: شما که آنقدر ناظر و نگران هستید بدانید که نظارت نباید جناحی باشد و هدف نظارت هم باید کمک برای خدمت بهتر به مردم است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 29 شهریور 96، کد مطلب: DEN-1261392، www. donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین