پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
نایب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان گفت: به منظور گسترش دامنه فعالیت‌های انجمن در حوزه‌های مختلف به زودی پس از تصویب آیین‌نامه اجرایی، دفاتر نمایندگی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در استان‌های سراسر کشور راه‌اندازی می شود.

شعار سال: حسن کربلایی در حاشیه سفر به استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در اول شهریور ماه جاری و حضور چشمگیر اعضای این انجمن در این انتخابات، هیات مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به طور رسمی از هفته پیش کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در نخستین جلسه هیات مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اعضای هیات رئیسه و سایر ارکان هیات مدیره طی یک رأی‌گیری مخفی انتخاب شدند، تصریح کرد: در این انتخابات سیدنظام‌الدین موسوی به عنوان دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شد.

نایب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در ادامه به برنامه‌های آینده این انجمن اشاره کرد و گفت: پس از ارائه پیشنهادات و طرح‌هایی از سوی اعضای هیات مدیره مقرر شد تا به منظور رشد آگاهی‌های سیاسی و بصیرت‌افزایی اعضای انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان و دیگر فعالان رسانه‌ای جلسات هم‌اندیشی و میزگردهای سیاسی به طور منظم برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا مقرر شد به منظور گسترش دامنه فعالیت‌های انجمن در حوزه‌های مختلف به زودی پس از تصویب آیین‌نامه اجرایی، دفاتر نمایندگی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در استان‌های سراسر کشور راه‌اندازی و از علاقمندان به حضور در این انجمن ثبت‌نام به عمل آید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 31 شهریور 96، کد مطلب: 13960631000276، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین