پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، مرجع رسیدگی به تخلفات اداری رؤسا و کارکنان فدراسیون‌های ورزشی مشخص و به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد.

شعارسال: پیش از این علی‌رغم آنکه براساس قانون رسیدگی به تخلفات اداری، مؤسساتی که تمام یا قسمتی از بودجه آنها از بودجه عمومی تأمین می‌شود، مشمول مقررات این قانون محسوب می‌شوند و لیکن مرجعی برای رسیدگی به تخلفات اداری رؤسا و کارکنان فدراسیون‌های ورزشی پیش‌بینی نگردیده بود. این در حالی است که فدراسیون‌های ورزشی اغلب فاقد درآمد لازم بوده و از طریق کمک‌های مستمر دولت اداره می‌شوند.

از آنجایی که این خلأ قانونی زمینه ایجاد برخی سوءجریان‌ها و بروز تخلفات را فراهم می‌نمود، با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، از این پس فدراسیون‌های ورزشی مشمول قانون رسیدگی به تخلفات اداری می‌باشند و به تخلفات کارکنان آنها در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ورزش و جوانان رسیدگی می‌شود. گفتنی است مراتب مذکور از طریق دبیر هیأت عالی نظارت به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ گردیده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 28شهریور1396 ، کدخبر: 537424: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین