پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
مدیرکل صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان گفت: صدا و سیما استان با همه توان به انعکاس شورحسینی مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان می پردازد.

شعارسال: محمود دولت کردستانی، اظهار داشت: امروز با هم اندیشی با بزرگان و مردم استان سیستان و بلوچستان دنبال این هستیم که محرم امسال برنامه سازی و تولید پیام بهتر و پر شورتری را نسبت سال های گذشته انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته اجتماعات عاشوراییان را در سطح استان داشته ایم، افزود: اولین برنامه محرم امسال مربوط به پخش مستقیم همایش شیرخوارگان حسینی از زاهدان وزابل است.

وی ادامه داد: در ماه محرم امسال تهیه کنندگان، کارگردانان و همه عوامل مرکز صدا و سیما سیستان وبلوچستان با تلاشی مضاعف به تولید و پخش برنامه های مذهبی و انعکاس عزاداری مردم فهیم استان می پردازد.

کردستانی با بیان اینکه «حدیث عاشقی» یکی از ویژه برنامه های ماه محرم و از تولیدات شبکه استانی هامون است، گفت: درس هایی از محرم و قیام امام حسین (ع)، پخش مستقیم مراسم های عزاداری و گزارش از شهرستان ها و همچنین حضور مداحان و نوحه خوانی به زبان و گویش های محلی از جمله بخش های این برنامه است.

وی ادامه داد: «محرم دارالولایه» عنوان ویژه برنامه دیگری است که در شب های ماه محرم از منطقه سیستان و با موضوع به تصویر کشیدن مراسمات عزاداری و آداب ورسوم مردم برای بینندگان شبکه استانی هامون پخش می شود.

وی با بیان اینکه امسال هم مانند سال های گذشته برنامه های خوبی در بخش های مختلف رادیو و تلویزیون در نظر گرفته شده است، گفت: پخش برنامه رادیویی «هیئت عاشقی» در دهه اول محرم با موضوعات روز شمارمحرم، معرفی کتاب، حضور کارشناس مذهبی و مداحی با گویش های محلی از جمله این برنامه ها است.

مدیر کل صدا و سیما سیستان وبلوچستان با اشاره اینکه ۵۰ عنوان برنامه محرم امسال به صورت زنده از شبکه استانی هامون پخش می شود، خاطرنشان کرد: ۲۳ عنوان برنامه در محرم سال گذشته در شهرهای مختلف استان به صورت زنده پخش شده است که این تعداد امسال افزایش پیدا کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31شهریور1396، کدخبر: 4094550: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین