پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۸۱۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
روزنامه دنیای اقتصاد در شماره پنجشنبه 24 دی در توضیح تیتر یک، نوشت: برآورد مثبت بازیگران بازارها از اجرای برجام در معاملات دیروز با رشد جهشی بازار سهام و تداوم کاهش قیمت دلار و سکه همراه شد.

شعارسال :این روزنامه با درج عنوان تدوین شیوه نامه نهایی لغو تحریم ها از سوی آمریکا و اروپا، آورد: سید عباس عراقچی، رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام گفت: «شیوه نامه برداشتن تحریم ها و چگونگی کار کردن شرکت ها با ایران در حدود 200 صفحه با تمام جزئیات و مجموعه آیین نامه های مفصل و طولانی روز شنبه گذشته تدوین شد.» او درباره تحریم های اولیه نیز گفت: «این تحریم ها درباره اتباع آمریکایی است که نمی توانند کماکان با ایران کار کنند. در تحریم های ثانویه، اتباع غیرآمریکایی نیز نمی توانستند با ما کار کنند که این تحریم های ثانویه لغو خواهد شد. این شیوه نامه، لیست بسته ای نبوده و در آینده می تواند با سوالات و جواب هایی که خزانه داری آمریکا و اتحادیه اروپا دارند، گسترش یابد.»

روزنامه دنیای اقتصاد با انتشار عنوان حمله اوباما به نظام آمریکا، نوشت: باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا هشتمین و آخرین نطق سالانه خود را در کنگره بیان کرد. اوباما در این نطق به انتقاد از نظام سیاسی ایالات متحده پرداخت. او تاکید کرد: ما باید نفوذ و تاثیر پول در سیاست آمریکا را کم کنیم تا منافع مردم و خانواده ها در انتخابات از قلم نیفتد. اوباما تاکید کرد: پول هایی که خرج می شود و قدرتی که به دست می آید، به تصمیماتی می انجامد که سربازان جوان را به جنگ می فرستد یا به بحران اقتصادی دیگری منتهی می شود یا به پسرفت در تحقق حقوقی منجر می شود که آمریکایی ها برای آن جنگیده و کشته شده اند.
این روزنامه با بررسی موضوع 10 منطقه مستعد معاملات مسکن، آورد: با رده بندی مناطق 22 گانه پایتخت براساس شاخص «بیشترین کاهش قیمت مسکن طی یک سال اخیر» 10 منطقه مستعد معاملات مصرفی معرفی شد. نتایج بررسی ها از متوسط قیمت آپارتمان در تهران در فاصله زمانی ابتدای زمستان 93 تاکنون نشان می دهد میانگین قیمت اگرچه در کل شهر حدود 0.5درصد افت کرده اما در مناطقی از شمال تا جنوب شهر از جمله منطقه یک، سه، پنج و 12، سطح قیمت مسکن بین 3 تا 12 درصد کاهش یافته است. بیشترین تورم منفی در منطقه ای با بیشترین عرضه مسکن رخ داده است.

روزنامه دنیای اقتصاد در ستون سرمقاله به عنوان «ریشه های تامین مالی بانک محور» به قلم حسین درودیان پرداخت.

«نوسان نفت در کف 12 ساله» دیگر عنوان صفحه نخست این روزنامه است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار پنجشنبه 24 دی 1394 ، کد مطلب : 5106746)81920255) : www.Irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
شاهنامه پایانش خوش است . بگذارید هیجانات برجام بخوابد ، بعد ببینیم که چکار می کنند عزیزان.
کامیاران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
0
منم نظر دوست ناشناس بالایی رو دارم. بگذاریم اون 32 یا 150 میلیارد دلار هم تموم بشه بعد ببینیم چی می شه. موفقیت اقتصاد به موفقیت صنعت بستگی داره و موفقیت صنعت به موفقیت بنگاه. سوال من اینه که آیا این سه حلقه در کشور موفق هستند؟ اگر هستند که پیش بینی بالا درسته. اما اگر نیستند، امید به بهبود پایدار اقتصاد نباید داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین