پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با بیان اینکه کانون مشاهیر نخبگان در دانشگاه مازندران راه‌اندازی می‌شود تا دانشجویان با مشاهیر آشنا شوند، گفت: محورهای انتخاب شده مناظره متناسب با مشکلات روز است و در مناظره‌ها باید در مسیر صحبت شود و تعامل و اخلاق تمرین شود.

شعارسال: حیدر جانعلی‌زاده چهارشنبه شب در نشست خبری شورای سیاست‌گذاری به مسابقات مناظره در دانشگاه مازندران اظهار کردخبرنگاران چشم جامعه و دیده‌بان‌های حق‌نگر و حق‌طلب هستند و اهمیت رسانه به ویژه برای همه جامعه و جهان مبرهن است.

وی سیاست توجه و تکریم به قرآن، تکریم و تعامل با نخبگان علمی و ورزشی، سیاست حمایت و توسعه انجمن دانشجویی، مثلثی دیدن جامعه، فعال‌سازی دانشگاه و جامعه، مهارت و دانش‌آفرینی و مهارت‌زایی، خودارزیابی و خودانتقادی را از جمله سیاست‌های کلان و استراتژیک معانت فرهنگی عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران خاطرنشان کردسیاست تعامل با واحدهای بیرون دانشگاه و درست نقد کردن فلسفه قبول کردن و حمایت کردن از مناظره دانشجویی است.

این مسؤول با بیان اینکه مناظره‌های دانشجویی در دانشگاه انجام می‌شود، اشاره کرد این مناظره‌ها می‌تواند معنای صحیح نقد را در جامعه نشان دهد و الگوی نقد در جامعه معرفی شود.

جانعلی‌زاده با اشاره به اینکه شناسایی نخبگان برکاتی دارد، گفت: اگر بزرگان کشور خود را نشناسیم هویت ایرانی خود را ضایع کردیم.

وی با بیان اینکه کانون مشاهیر نخبگان در دانشگاه مازندران راه‌اندازی می‌شود تا دانشجویان با مشاهیر آشنا شوند، گفت: محورهای انتخاب شده مناظره متناسب با مشکلات روز است و در مناظره‌ها باید در مسیر صحبت شود و تعامل و اخلاق تمرین شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 13960705001649: www.mazandaran.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین