پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
امیدواریم بعد از برداشته شدن تحریم‌ها بهانه‌ای برای مراقبت از سلامت مردم نماند.

شعار سال:حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در چهارمین همایش آزمایشگاه‌های برتر با تاکید بر برون سپاری خدمات بیان کرد: کار ما نظارت و ارزیابی کیفیت تحت عنوان خرید خدمت از بخش خصوصی است. باید تلاش شود که سرمایه گذاری در این بخش منطقی باشد و کیفیت افزایش پیدا کند. همچنین مشوق‌هایی برای سرمایه گذاری در حوزه اندازه گیری سموم و سایر موارد از جمله تراریخته‌ها باید تعریف شود.

وی افزود: امیدوارم امشب با برداشته شدن تحریم‌ها و زحماتی که افراد زیادی کشیده‌اند فضایی در سطح کشور ، منطقه و بین الملل ایجاد شود که فرصت‌های زیادی را برای سرمایه گذاران محیا کند. این موضوع به امنیت کشور و امیدوار شدن مردم به آینده کمک می‌کند.

هاشمی با ابراز امیدواری از برداشته شدن تحریم‌ها عنوان کرد: امیدواریم بعد از برداشته شدن تحریم‌ها بهانه‌ای برای مراقبت از سلامت مردم نماند و تست‌های سریع بیشتر در اختیار قرار بگیرد. باید قبول کنیم که فاصله زیادی با برخی از کشورهای پیشرفته داریم، علاوه بر این باید از دانش بشری و تجربه آنها نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: امیدوارم امروز تقلبی از چشم ما دور نماند بالاخره سودجویی از غریزه زشت بشری است که همه افراد قدرت مهار آن را ندارند؛ همچنین خودنمایی آن در بخش غذا بسیار زیاد است. امیدواریم در دوران پسا تحریم، بهتر از گذشته از حقوق مردم مراقبت کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه سازمان غذا و دارو علی رغم فشارها با قاطعیت از سلامت مردم حمایت کرده خاطر نشان کرد: واقعا زشت‌ترین کار در دنیای امروز تقلب در مسائل غذا و دارو است؛ این کار بدترین راه‌زنی است زیرا مردم اعتماد می‌کنند و برای دریافت کالای مرغوب پول پرداخت می کنند مهم نیست چه کسی تقلب را انجام دهد ممکن است فردی این کار را انجام دهد که لباس سفید بر تن دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان,تاریخ انتشار 26 دی 1394,کد مطلب: 5463110 www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین