پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: گزارشی مبنی بر خسارت مالی و جانی ناشی از زمین لرزه 5 و 4 دهم ریشتری امروز شهر زیارتعلی شهرستان رودان در استان هرمزگان نداشته ایم.

شعارسال: علیرضا صفا ایسینی اظهار داشت: نیروهای امدادی و خدماتی در حالت آماده باش قرار داشته و در منطقه حضور دارند.

وی اشاره کرد: نشست آمادگی بحران در شهرستان رودان برای انجام هماهنگی های بیشتر بین دستگاهی به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان این که هماهنگی های لازم بین این مدیریت و ستاد بحران کشور انجام شده است، اضافه کرد: این زمین لرزه که در نزدیکی مرز استان کرمان رخ داده از ساعت 6 صبح تا کنون 14 پس لرزه داشته که 6 پس لرزه آن بالای سه ریشتر بوده است.

صفا ایسینی خاطر نشان کرد: زمین لرزه زیارتعلی رودان ساعت 6 و 26 ثانیه در عمق 22 کیلومتری زمین و در فاصله 20 کیلومتری زیارتعلی، 25 کیلومتری فاریاب در استان کرمان و 46 کیلومتری سرگز احمدی در شهرستان حاجی آباد هرمزگان بوقوع پیوسته است.

رودان در شرق مرکز استان هرمزگان در فاصله 90 کیلومتری بندرعباس قرار دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9شهریور1396، کدخبر: 82650272: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
ع.ق74
خب الحدلله که کسی آسیب ندید
حوادث غیرمترقبه میتونن تنبهی باشن برا یاداوری قدرت الهی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین