پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم عزتمند و ولایت‌مدار استان گلستان به صورت خودجوش بیش از 10 میلیارد تومان برای برگزاری مراسم سوگواره حسینی هزینه کردند.

شعار سال: حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار استان گلستان بیش از 10 میلیارد تومان برای برگزاری مراسم سوگواره حسینی هزینه کردند و مردم مراسم سوگواره حسینی را به صورت خودجوش و خالصانه و بدون کمک دستگاه‌های اجرایی برگزار کردند.

وی با گرامیداشت ایام محرم‌الحرام تصریح کرد: مرحله نخست عزاداری هیئت‌های مذهبی و مردم ولایت‌مدار در شب گذشته به پایان رسید و مرحله دوم عزاداری سیدالشهدا از امروز آغاز می‌شود.

* استان گلستان حال و هوای حسینی، عاشورایی و کربلایی به خود گرفت

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: مرحله دوم عزاداری سوگواره حسینی سبک و مدل متفاوتی نسبت به مرحله اول عزاداری دارد در دهه نخست ماه محرم‌الحرام که دهه عاشورا نام دارد شور و حضور دستجات، سینه‌زنی، تعزیه و عزاداری‌ها متفاوت است.

ولی‌نژاد یادآور شد: همکاری هیئت‌های مذهبی، مساجد، هیات امنا، روحانیون، مبلغان و مداحان و مجموعه‌های حاکمیتی اعم از نیروهای انتظامی و نظامی و غیره بسیار مطلوب بود و شرایط بسیار خوبی را در سطح استان گلستان برای برگزاری مراسم سوگواره حسینی ایجاد شد و خوشبختانه بحران خاصی را در گلستان شاهد نبودیم.

وی حضور مردم در مراسم عزاداری سیدالشهدا را پرشور خواند و اذعان کرد: مردم شکوه خوبی را خلق کردند و استان گلستان حال و هوای حسینی، عاشورایی و کربلایی به خود گرفت.

* ده‌ها میلیارد تومان توسط مردم گلستان برای مراسم سوگواری حسینی هزینه شد/ مشارکت برادران و خواهران اهل تسنن در سوگواره حسینی ستودنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه کمک‌های مردم در برگزاری مراسم سوگواره حسینی به صورت کاملا خوجوش برگزار شد، گفت: ده‌ها میلیارد تومان توسط مردم گلستان برای مراسم سوگواری حسینی هزینه شد و هیچگونه فشاری بر روی دستگاه‌های اجرایی وارد نیامد و این مراسم به صورت کاملا خودجوش و همراه با علاقه و اراده خالصانه از سوی مردم برگزار شد.

ولی‌نژاد با بیان اینکه مشارکت برادران و خواهران اهل تسنن در سوگواره حسینی ستودنی است، خاطرنشان کرد: حضور پرشور برادران اهل تسنن و اهل تشیع در مراسم سوگواره حسینی نماد همدلی و وحدت بین اهل تسنن و تشیع است.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه استان گلستان ابراز کرد: اهالی رسانه به خوبی توانستند مراسم عزاداری سوگواره حسینی را پوشش دهند و آن را به جهانیان مخابره کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه علما رشد خوبی را در سطح استان گلستان داشتند، اذعان کرد: حضور علما از مرز یک‌هزار نفر هم گذشت و آراستگی خوبی را در سطح استان گلستان شاهد بودیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان گلستان)، تاریخ 11 مهر 96، کد مطلب: 13960710001165: www.golestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین